Каракачанов: Не може в Европа да си измисляме проблеми, които ни разединяват

Хъркането, риболовът и вегетарианството могат да доведат до развод

Николай Нанков: От 25 години има финансов недостиг за пътния сектор

Велико Търново е сред водещите генератори на икономически растеж в България Инвестиционната среда в Старата столица става все по-добра

Общински съветник дари кувьоз на детско отделение

Ирена Анастасова, БСП: Настояваме да бъдат отменени одобрените учебни програми по история за 10-и клас

Съдят младеж за жесток побой на момиче за отказ от секс

Карлес Пучдемон може да управлява Каталуния от Белгия

Фоторедакторът на „Труд“ Цветан Томчев откри изложба в Будапеща

Горанов: Слабостите от доклада на ДАНС за контрола на акцизните стоки са отстранени отдавна

Йомер Челик: Няма причини Турция да продължи спазва миграционното споразумение с ЕС

Задържаха 24-годишен след скандал пред дома на жена и юмрук върху полицай

Европейската комисия предлага реформа на ДДС

Ивайло Московски: България ще предложи Балкански коридор за високоскоростен интернет 5 G

Васил Велев, АИКБ: Определено има „зелен рекет”, той е факт

Махали паветата от бул. ”Прага” заради линейките и шума

Изображение: Столична община

Зам.-кметът на София по транспорта Евгани Крусев отговори на протестиращите срещу махането на паветата от бул. „Прага“.

Организацията „Обществен релсов транспорт“ настоява за запазване на паветата, както това стана на бул. „Дондуков“. Ремонтът на „Прага“ започна преди дни и предвижда подмяна на паважната с асфалтова настилка.

По думите на Крусев обаче единственото общо между „Дондуков“ и „Прага“ е, че и двете артерии са булеварди. Бул. „Дондуков“ е в сърцето на София и е част от резервата „Сердика – Средец“ и там паветата има смисъл да останат, каза Крусев.

„Бул.“Прага“ свързва трите най-важни болници и само, който не е пътувал с линейка, той не знае какво е да преминаваш с кола на Спешната помощ от там. Паветата по „Прага“ са по-едри за разлика от тези по „Дондуков“, които са по-малки и са гранитни. Съответно шумът, който причиняват паветата по „Прага“, е огромен, камари са и жалбите, получени в общината от граждани за шума по булеварда, подчерта зам.-кметът.

Освен това, по думите му, булевардът понася тежко тролейбусно движение, което причинява проблеми с експлоатацията на новите тролейбуси. Затова аргументите паважната настилка да се смени с асфалт надделяват, каза още Крусев.

Той подчерта, че паветата не се загубват, а отиват в складовете на Столичната община и ще бъдат използвани за по-малки улици, които не понасят толкова тежък трафик и където действително биха допринесли за създаването на благоприятна градска среда.

Крусев коментира и твърдения на „Спаси София“, че по релсовия път на бул. „Дондуков“ се поставяли найлони, което компрометирало качеството на ремонта. Зам.-кметът отрече подобни практики и каза, че релсите се поставят от един от най-известните проектанти на релсов път в България с 35-годишен опит в тази дейност.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.