Автоиндустрията в САЩ призова Тръмп да не налага мита върху вноса на коли

Муслин и Янкович отпадат като вариант за „Левски“

1700 незаети места останаха в софийските гимназии

Новият британски министър за Брекзит иска по-интензивни преговори с ЕС

Творчески терминал „България – Израел” Този нов културен формат е продължение на фестивала „Българска душа на Святата земя”

Кнесетът прие спорен закон, даващ право на самоопределение само на евреите

Погазват се правата на психично болните

Учени регистрираха нова сеизмична активност край вулкана Етна

Сменяме валидните винетки с електронни Общините искат 20% от таксите

Борисов пред „Известия“: Влизането на Турция в ЕС в момента е невъзможно

Нараства броят на заразените със Западнонилски вирус в Гърция

Избили на сляпо животните в Странджа Не е установен дори щамът на болестта

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 20 юли 2018

Румяна Милова, дирекция „Паркиране и мобилност“ пред „Труд“: Въвеждаме нощен служебен абонамент за „синя зона“ в София Центърът за градска мобилност ще осигури патрул и паяк

Доналд Тръмп очаква нова среща с Путин

Махали паветата от бул. ”Прага” заради линейките и шума

Изображение: Столична община

Зам.-кметът на София по транспорта Евгани Крусев отговори на протестиращите срещу махането на паветата от бул. „Прага“.

Организацията „Обществен релсов транспорт“ настоява за запазване на паветата, както това стана на бул. „Дондуков“. Ремонтът на „Прага“ започна преди дни и предвижда подмяна на паважната с асфалтова настилка.

По думите на Крусев обаче единственото общо между „Дондуков“ и „Прага“ е, че и двете артерии са булеварди. Бул. „Дондуков“ е в сърцето на София и е част от резервата „Сердика – Средец“ и там паветата има смисъл да останат, каза Крусев.

„Бул.“Прага“ свързва трите най-важни болници и само, който не е пътувал с линейка, той не знае какво е да преминаваш с кола на Спешната помощ от там. Паветата по „Прага“ са по-едри за разлика от тези по „Дондуков“, които са по-малки и са гранитни. Съответно шумът, който причиняват паветата по „Прага“, е огромен, камари са и жалбите, получени в общината от граждани за шума по булеварда, подчерта зам.-кметът.

Освен това, по думите му, булевардът понася тежко тролейбусно движение, което причинява проблеми с експлоатацията на новите тролейбуси. Затова аргументите паважната настилка да се смени с асфалт надделяват, каза още Крусев.

Той подчерта, че паветата не се загубват, а отиват в складовете на Столичната община и ще бъдат използвани за по-малки улици, които не понасят толкова тежък трафик и където действително биха допринесли за създаването на благоприятна градска среда.

Крусев коментира и твърдения на „Спаси София“, че по релсовия път на бул. „Дондуков“ се поставяли найлони, което компрометирало качеството на ремонта. Зам.-кметът отрече подобни практики и каза, че релсите се поставят от един от най-известните проектанти на релсов път в България с 35-годишен опит в тази дейност.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.