Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Словакия твърдо против джендъризма Ще приемем отделно законодателство за борба с насилието над жени, обеща премиерът Фицо

Вандали изпотрошиха над 40 коли в Пловдив

Ето кои институции ще проверяват сделката за ЧЕЗ

32 цивилни са загинали при бомбардировките на Източна Гута днес

Туристическите пакети ще поскъпнат 2-3 пъти Българинът се стяга за патриотични екскурзии за 3 март

Механици сдобрявали Хамилтън и Шерцингер

„Мерцедес“ едва ли може да има някакви претенции към звездния си пилот Люис Хамилтън, който снощи застана на старт в Мексико в търсене на трета титла с тима и общо четвърта в кариерата си. Но „сребърните стрели“ помнят и други времена. Сред механиците на отбора се носи легендата, че личното щастие на пилота е точно толкова важно, колкото и техническата изправност на колата му. Историята се потвърждава и от бившия им колега от „Макларън“ Марк Прийстли.

„Люис беше много емоционален, това беше слабата му страна – спомня си Прийстли времената, в които Хамилтън бе пилот на тима от Уокинг. – Връзката с Никол Шерцингер беше ключова за представянето му на пистата. Те преживяха и добри, и лоши моменти, а от резултата в състезанието веднага можеше да разберете как са в момента. Колеги от „Мерцедес“ са ми разказвали, че в първите месеци при тях са се грижели най-вече как да задържат Люис и Никол заедно.“

Дали заради емоциите покрай шанса да спечели титлата, но Хамилтън не успя да спечели поулпозишън за старта в Мексико. Той остана 3-и в квалификацията, а първото място на старта си осигури Себастиан Фетел („Ферари“).

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.