Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Министърът на транспорта Московски претърпял катастрофа на опасния път край Атия

Ивайло Московски

Предстои да бъдат положени сериозни усилия да се преборим с инцидентите по пътищата. Предвижда се на първо място превозните средства, бусове или автобуси, които извършват обществен превоз, да бъдат задължени да се снабдят с видеорегистратори, като видеокамерата ще обхваща целия външен периметър. Това каза министърът на транспорта и съобщенията Ивайло Московски по БТВ.

На второ място, по думите му, по-старите превозни средства, които нямат фабрично оборудване на колани, ще бъдат задължени да се оборудват.

И на трето място – предвижда се да бъдат ограничени по евростандарт годините на превозните средства, които извършват превоз, като се колебаят между Евро 3 и Евро 4, каза Московски. По думите му евростандартът задължава това превозно средство да има минимум средства за безопасност.

“Всички системи за безопасност, които притежава едно превозно средство, не биха могли да бъдат достатъчни, ако човекът, който го управлява, няма в собствените си мисли и поведение чувството, че носи отговорност за всички участници в движението”, посочи той.

Участъкът край Атия е доста рисков, допълни министърът. Той уточни, че преди 5 години е претърпял катастрофа именно в този участък и е запознат добре с него.

„Бяхме ударени челно и шофьорът, който управляваше колата, е с два счупени крака, при мен ръката на четири места счупена, началникът на кабинета ми беше със счупени крака. Беше сериозен удар, бяхме обезопасени с колани, колите се движеха с 80 – 90 км в час, другата над 100 км в час. Причината беше изпреварване на завой без добра видимост”, поясни Московски.

Към момента основанието за удара с микробуса с пернишка регистрация и камиона край Микре е, че микробусът е тръгнал да изпреварва колона на неразрешено място без необходимата видимост, и е направил прави челен удар.

При инцидента девет души загинаха, а други 18 бяха ранени при челен удар между пътнически микробус и товарен автомобил на пътя София – Варна.

Мерките не биха могли да помогнат, ако манталитетът на шофьорите е такъв, каза министърът.

Той призова всички водачи да спазват правилата и да носят отговорност, че има и други хора на пътя.

Относно концесиите, министърът каза, че няма проблем да дебатира това с БСП.

Като принцип концесиите са нормален инвестиционен икономически инструмент, допълни той.

Концесиите са изгодни за държавата тъй като там не се сменя собствеността – тя си остава публична държавна.

14 концесии на транспортни инфраструктура са направени в техни мандати до 2009 г. Не мога в такъв кратък срок да направя това, което те са направили като концесии – БМФ, Българския речен флот и България Еър – три приватизации и 14 концесии – не мога да си представя, че ще извърша, вече съм трети мандат, заяви Московски.

Относно концесията на Летище София министърът съобщи, че имат подписан от преди 3 седмици консултантски договор консорциум със Световната банка и ЕБВР да актуализира, да добави две години несъществуващи в предните анализи. Това ще струва 500 000 лв. и има клауза, в която бъдещият концесионер е задължен да изплати процент от сделката към банката.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.