Главният прокурор до КС: Не е необходим закон за царските имоти

Глория с тяло на гръцка богиня (СНИМКИ)

Пиян шофьор опита да подкупи полицаи със 110 лв.

Арестуваха пиян търновец, счупил стъклото на аптека с камък Мъжът е известен на полицията и многократно осъждан

Намериха тяло на 40-годишен мъж в Смолянско

В Япония забраниха родители да бият децата си

Адел отслабна след раздялата

Пробация за майка, биела сина си и го пускала гол по улиците

Волен Сидеров: Внасяме проект за анекс към договора със Северна Македония

Мъж пострада, след като падна в дупка на строителен обект в Генерал Тошево

15-годишно момче се е удавило в река Огоста

Спипаха близо 9 кг марихуана в турски камион на МП Капитан Андреево

Вижте какво предлага ДПС за финансирането на партиите 0 лв. субсидии, безлимитни дарения от хора и фирма, а със спестеното - безплатни ясли и детски градини за всички

Менда Стоянова: Ще предложим общините и държавата да предоставят офиси на партиите безвъзмездно

Разкриха апаш, задигнал чантите на медицинска сестра в болница Крадецът е задържан

Министър Аврамова: Тол полицията ще следи единствено за платени пътни такси

1,35 млрд. лева правят магистрала Хемус необратим проект. Което и правителство да управлява страната, северна България ще има осигурена магистрална отсечка. Тези средства осигуряват строителството на 134 км от Боаза до разклона за Велико Търново, заяви министърът на регионалното развитие Петя Аврамова по Канал 3.

„Цялата магистрала има 170 км построени преди години. Това, което ще остане за дофинансиране, освен тези 134 км осигурено финансиране, остават още 90 км, за които в следващите години трябва да се намери финансиране”, разясни тя и добави, че има вече има технически проект за трасето до разклона Плевен-Ловеч и иден проект за останалата част. Предстои да бъдат обявени тръжни процедури.

Петя Аврамова говори и ремонтите на виадуктите и тунелите в страната:

„Виадуктите и тунелите по северното направление са обследвани, имат направена техническа експертиза – това са съоръжения, които изискват много средства, а ремонтите не могат да бъдат направени за кратко време. Вече има извършен ремонт на едната тръба на тунел „Витиня” и едната тръба на „Ечемишка”, продължаваме през 2019 с ремонта на другата тръба на тунел „Витиня” в посока София. Преди тунела е ремонтиран виадукта, той вече е готов, но не можем да пуснем движението заради безопасността на всички пътуващи. Няма да рискуваме да пуснем движението, там където техническата експертиза е показала проблем, дори това да води до затруднения за пътуващите. Заради тяхната безопасност в момента се изпълняват проекти за ремонти на виадукти, мостови съоръжения и тунели за 143 млн.лева. Всички мостове по пътната мрежа същи имат техническа експертиза, за техния ремонт са ни необходими около 60 млн.лева“.

За критиките на БСП, които искат независима експертиза за магистралите в страната и обвиненията в некачествено строителство, Аврамова заяви, че те са популистки и абсолютно деструктивни.

„На опозиция вероятно и отива да се държи по този начин, но за мен рушенето на авторитета на български институции и на цял един строителен бранш е неприемливо. Не мога да се съглася с това деструктивно поведение“, категорична е Аврамова.

„Забелязвам там и едно противоречие в говоренето, чух г-жа Йончева да повтаря няколко пъти, че иска европейска лаборатория да обследва българските магистрали и пътища. България е в Европа, българските лаборатории са европейски лаборатории, подчертавам, че те имат лицензи. Ще дам пример с института за пътища и мостове, той има лаборатория, която е акредитирана в Брюксел и която е независима европейска лаборатория“, подчерта министърът.

И не е вярно, че тези участъци са строени в последните 5 години, има участъци, които са строени много по-назад във времето и въпросният участък от магистрала „Тракия” е строен 2007 година, така че има известни противоречия и в искането, и в настояването задължително да кажем, че българският строителен бранш е корумпиран, че не трябва да строи българските пътища и магистрали и че на българските лаборатории не трябва да се има доверие. Категорично съм против такова говорене, заяви регионалният министър.

Строителният бранш и строителната камара имат право да защитят името си, защото във всички строежи в България, не само в пътния бранш, предстои много строителство, затова и аз подкрепям това, че те излязоха с позиция, защити тя строителите.

При стартирането на продажбата на електронни винетки и на конвертирането на хартиените винетки, имаше огромен интерес. Първоначално имаше блокиране на системата, за което се извиняваме на хората, надявам се да ни разберат, че при първоначалното пускане на цялата система, могат да се получат такива смущения, вече няма такъв проблем, каза още министър Аврамова и добави, че винетки ще могат да се купуват и на гише, и от Български пощи, и от бензиностанции.

„За удобство сме поставили и машини самотаксуване, с които се работи лесно. В момента има около 100 монтирани, а до средата на януари ще бъдат 500, разположение в търговските обекти”, уточни тя.

Министър Аврамова разясни и функциите на т.н ТОЛ полиция: „Това не полиция, хората трябва да го знаят, това са представители на Националното ТОЛ управление, които ще следят единствено и само за редовността на пътуващите, относно плащането на т.н пътни такси.

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Правилно! Така е в демокрациите!
    Трябва да има 100 полиции и като ти строшат или откраднат колата да ти кажат, че са заети са се занимават с те6е и да отиваш при застраховагеля директно… а ако те пре6ият, да не можеш са опишеш нападателя, защото няма да е политкоректно…

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.