След ареста на банкерката в Нова Загора: Земеделец се оплака, че са му били откраднати 200 000 лева

Станимира за трети път с купа „Странджа“

„Доверие“ купи банка в Молдова

Вижте пачките от фалшиви телкови решения във Варна (СНИМКИ и ВИДЕО)

Лавров: Целта на САЩ е да разцепят Сирия и да създадат псевдодържава

„Лудогорец“ с гаф и срещу „Ботев“ (Пд)

Стотици се поклониха пред Апостола в Шумен

12 големи компании искат да строят 10,4 км от „Струма“ Поръчката е за част от новия магистрален път в посока София през Кресненското дефиле

Надраскаха със свастики еврейски гробища във Франция

„Левски“ на дълг от лиценза

Отборът на „Левски“ почете паметта на Апостола (СНИМКИ)

5 грешки при грима, които състаряват лицето

Бетонен къс премаза кола в София (СНИМКИ)

Кристиян Костов покори и Китай Певецът с руско-български корени оглави музикалната класация QQ

Шофьорка блъсна трима пешеходци на тротоар

Министър Аврамова: Търсим трайно техническо решение на проблемите по ЛОТ 1 на „Марица“

Министерството на регионалното развитие и благоустройството търси трайно техническо решение и ще предприеме по-сериозни мерки за справяне с проблемите по трасето на ЛОТ 1 на АМ „Марица“. Това стана ясно от думите на министъра на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова по време на петъчния парламентарен контрол, съобщиха от ведомството. „Всички констатирани до момента дефекти на ЛОТ-а са отстранявани изцяло за сметка на Изпълнителя“, каза още министърът.

Тя беше категорична, че областните пътни управления, на територията на които преминава Лот 1 на автомагистралата, извършват постоянен мониторинг на обекта, като изпращат в Агенция „Пътна инфраструктура“ ежемесечни доклади за това. Констатираните дефекти в този участък, през месец ноември миналата година, са отстранени.

До момента АПИ е установила наличието на голям надлъжен наклон на пътя от 4% и при проливни дъждове невинаги водата се оттича през отводнителните улеи, като по този начин се просмуква в насипа, който е висок 15 м. Независимо че са направени допълнителни улеи, проблемът при влошени климатични условия се проявява.

АПИ търси възможности за окончателно решаване на проблема. Съгласно договора на Изпълнителя са изпращани известия за съответния дефект и той е процедирал проект за временна организация на движението, в която са уточнени подробности по дължините на ремонтираните участъци, срокът за отстраняването им и отговорниците за това.

В Парламента министърът на регионалното развитие и благоустройството съобщи още, че са осигурени необходимите средства за доизграждането на път III-8611 „Белица – Загражден“ в участък с дължина 7,6 км. Средствата са в размер на 4 124 136 лв. Те включват проучвателно – проектантските работи, строителството (инженеринг) и строителен надзор на обекта.

След проведена открита процедура по ЗОП за изпълнител на инженеринга е избрано дружеството „ИСА 2000“ ЕООД. Договорът с дружеството е подписан на 04.12.2018 г. Стойността на инженеринга е 4 087 800 лв. с ДДС, а срокът за изпълнение – 365 календарни дни.

За изпълнител на надзора миналата година е избрано дружеството „План инвест Пловдив“ ЕООД. Стойността на договора е 36 336 лв. с ДДС.

Изпълнителят на инженеринга е стартирал проучвателни работи и предстои да изготви Техническия проект. След неговото разглеждане и приемане от Агенцията, ще се пристъпи към строителството.

Към момента в Агенция „Пътна инфраструктура“ се подготвя списък с отсечки, нуждаещи се от ремонт. В края на месец февруари, предстои утвърждаване бюджета на Агенцията за 2019 г., и съобразно финансовата рамка на ремонтните програми, ще бъде извършено приоритизиране на обектите, нуждаещи се от ремонтни дейности в страната.

Само за миналата година в област Хасково за ремонт на репуликанските пътища в областта са вложени над 19 млн.лв.

По Оперативна програма „Региони в растеж“ в момента в областта се изпълняват два лота на обща стойност около 24 млн. лв.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.