На 20 януари 2019 да почерпят

ЦСКА продаде Мауридес

Американски военни убиха 52 сомалийски ислямисти при въздушен удар

Николай Банев с писмо от следствения арест

Тайбе и ансамбълът отличени в Нощта на шампионите

Тръмп обяви, че е избрано мястото за срещата му с Ким Чен-ун

Брутален феминизъм и политкоректни глупости в „Капитан Марвел“ Новата партийна линия се спазва от Холивуд

„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

Министър Ангелкова проведе работна среща за подготовка на новия сезон Лято 2018 В Германия България се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт

Снимка: Министерство на туризма

Работна среща за подготовката на сезон Лято 2018  проведоха министърът на туризма Николина Ангелкова и  Ролф-Диетер Малтцан, директор на германската туристическа фирма Der Touristik, съобщиха от пресслужбана на министерство на туризма.

Ръководителят на един от най-големите световни туроператори пристигна в София, за да представи резултатите от приключващия летен сезон 2017 към този момент. На срещата бяха обсъдени и перспективните и бъдещите приоритети за задълбочаване на сътрудничеството между двете страни.
За периода януари-юли, по данни на Министерството на туризма, страната ни е била посетена от 453 хил. германски туристи, с което отчитаме ръст от 8,8% в сравнение със същия период за миналата година. Това заяви министър Ангелкова по време на срещата с управителя на Der Touristik.

„И тази година отчитаме силен ръст от Германия, което ни стимулира да работим още по-целенасочено за развитието на немския пазар“, допълни още тя. Министърът подчерта, че основните маркетингови и рекламни цели за сезон Лято 2018 са увеличаването на обема на входящия туристопоток, високата добавена стойност на туристическите продукти, преодоляване на сезонността и привличане на високоплатежоспособни туристи от генериращи пазари, сред които е и Германия.

„Адекватното и добре планирано маркетиране на страната ни е съществено за утвърждаването на България като топ туристическа дестинация“, каза още тя.

От своя страна Малтцан подчерта, че България започва да се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт, което значително повишава и търсенето на страната ни от немските потребители. В хода на срещата той представи предстоящите приоритети и цели, които Der Touristik ще предприеме за предлагането на дестинация България на своите клиенти.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.