Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Министър Ангелкова проведе работна среща за подготовка на новия сезон Лято 2018 В Германия България се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт

Снимка: Министерство на туризма

Работна среща за подготовката на сезон Лято 2018  проведоха министърът на туризма Николина Ангелкова и  Ролф-Диетер Малтцан, директор на германската туристическа фирма Der Touristik, съобщиха от пресслужбана на министерство на туризма.

Ръководителят на един от най-големите световни туроператори пристигна в София, за да представи резултатите от приключващия летен сезон 2017 към този момент. На срещата бяха обсъдени и перспективните и бъдещите приоритети за задълбочаване на сътрудничеството между двете страни.
За периода януари-юли, по данни на Министерството на туризма, страната ни е била посетена от 453 хил. германски туристи, с което отчитаме ръст от 8,8% в сравнение със същия период за миналата година. Това заяви министър Ангелкова по време на срещата с управителя на Der Touristik.

„И тази година отчитаме силен ръст от Германия, което ни стимулира да работим още по-целенасочено за развитието на немския пазар“, допълни още тя. Министърът подчерта, че основните маркетингови и рекламни цели за сезон Лято 2018 са увеличаването на обема на входящия туристопоток, високата добавена стойност на туристическите продукти, преодоляване на сезонността и привличане на високоплатежоспособни туристи от генериращи пазари, сред които е и Германия.

„Адекватното и добре планирано маркетиране на страната ни е съществено за утвърждаването на България като топ туристическа дестинация“, каза още тя.

От своя страна Малтцан подчерта, че България започва да се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт, което значително повишава и търсенето на страната ни от немските потребители. В хода на срещата той представи предстоящите приоритети и цели, които Der Touristik ще предприеме за предлагането на дестинация България на своите клиенти.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.