Правителството одобри издигането на кандидатурата на България за седалище на Европейския орган по труда

Апелативният спецсъд остави кмета на Чупрене в ареста

Румяна Арнаудова: Водачът на автобуса и фирмата, ремонтирала пътя, са сред виновните за инцидента край Своге

Окръжният прокурор на Смолян: Мотивите за убийството са както от личен характер, така и от користни цели Убиецът и жертвата се познавали от съвместното си пребиваване в затвора

Трима мъже са пребили габровец на автобусна спирка, полицията ги издирва

САЩ създават безпилотен флот

Спесъдът с послание до гражданите: Правосъдието не е пошло. Има хора, които го опошляват

Министър Николина Ангелкова: 8,4 млрд. лв. са приходите от туризъм у нас за 2018 г. Откриха 16-то Международно изложение „Културен туризъм” във Велико Търново

Актриса от „Облакът Атлас“ почина на 16 години

Три фирми искат да доставят машини за гласуване на евровота

Земетресение с магнитуд 6,1 разтърси източната част на Тайван

Проклятието на милионерите

Инсталираха 17 нови камери за видеонаблюдение в Свищов

Магистър по балканистика разказва за снаряжението на българите през Първата световна война Симеон Цветков е уредник в Регионалния исторически музей в Търново

Четирима пострадаха, след като светкавица падна върху Акропола

Министър Ангелкова проведе работна среща за подготовка на новия сезон Лято 2018 В Германия България се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт

Работна среща за подготовката на сезон Лято 2018  проведоха министърът на туризма Николина Ангелкова и  Ролф-Диетер Малтцан, директор на германската туристическа фирма Der Touristik, съобщиха от пресслужбана на министерство на туризма.

Ръководителят на един от най-големите световни туроператори пристигна в София, за да представи резултатите от приключващия летен сезон 2017 към този момент. На срещата бяха обсъдени и перспективните и бъдещите приоритети за задълбочаване на сътрудничеството между двете страни.
За периода януари-юли, по данни на Министерството на туризма, страната ни е била посетена от 453 хил. германски туристи, с което отчитаме ръст от 8,8% в сравнение със същия период за миналата година. Това заяви министър Ангелкова по време на срещата с управителя на Der Touristik.

„И тази година отчитаме силен ръст от Германия, което ни стимулира да работим още по-целенасочено за развитието на немския пазар“, допълни още тя. Министърът подчерта, че основните маркетингови и рекламни цели за сезон Лято 2018 са увеличаването на обема на входящия туристопоток, високата добавена стойност на туристическите продукти, преодоляване на сезонността и привличане на високоплатежоспособни туристи от генериращи пазари, сред които е и Германия.

„Адекватното и добре планирано маркетиране на страната ни е съществено за утвърждаването на България като топ туристическа дестинация“, каза още тя.

От своя страна Малтцан подчерта, че България започва да се възприема като дестинация, която предлага качествен туристически продукт, което значително повишава и търсенето на страната ни от немските потребители. В хода на срещата той представи предстоящите приоритети и цели, които Der Touristik ще предприеме за предлагането на дестинация България на своите клиенти.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.