Пеле посочи Мбапе за свой наследник

Coca-Cola открива финансов офис във Варна

Полицаи арестуваха трима шофьори в една нощ, пробвали да избягат от проверка в София Водачите седнали зад волана след употреба на алкохол и наркотици

Новото арт пространство „Верде“ в София

Бербатов замина на лагер с „Берое“

Каракачанов: Първата ми среща с американците за Ф-16 ще е на 14 февруари

В Латвия продължават: Стоянович е наш

Над 8000 водоплаващи птици преброиха в Северозапада

Работник загина при инцидент на строителен обект в Пловдив

Мним служител на ТЕЛК обра дядо Доверчивецът откарал с кола измамника в дома си

Камион заля с течен шоколад магистрала в Аризона

Прокуратурата се самосезира за харчовете по откриването на „Европейска столица на културата – Пловдив 2019″

Каруца и коли с незаконно отсечени дърва задържаха стражари Превозните средства са засечени в Търговищко и Разградско

Cпac Pyceв купува втopия пo големина мoбилeн oпepaтop в Aлбaния

Откраднаха парапети и мантинели от надлези на магистрала „Марица“ Около 9 000 лв. ще са необходими за възстановяването им, съобщават от АПИ

Министър Нанков: 22 проблемни участъка с дефекти са констатирани по пътя край Своге

Снимка: Денислав Стойчев

22 проблемни участъка с дефекти са констатирани март месец от експертна група и втори път юли месец с констативен протокол, неподписан само от фирмата изпълнител на обекта, включително и в участъка с катастрофата. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков пред Нова тв. „Знам, че цялото общество очаква справедливост. Гарантирам и в лично качество, и в служебно, че справедливост ще бъде гарантирана и ще бъдат взети всички мерки МРРБ да подпомогне всички процесуално-следствени действия. За момента знаем 3-те възможни версии за инцидента. Една от тях е в хипотезата лоша пътна инфраструктура и по-специално лоша настилка. Ние ще дадем цялата необходима информация на колегите от прокуратурата и следствието, които респективно ще водят процесуално-следствените действия“, каза още той.

„За спиране на пътя не можем да говорим. Това е второкласен път, който е пряка връзка между софийска област и северозападна България. Колегите от АПИ и „Пътна полиция“ са предприели действия по редуциране на скоростта. По настоящия договор, сключен 2011 г. и въведен 27 декември 2016 г. година, процедурите, които имат колегите от АПИ, е да изискват съгласно Закона за устройство на територията гаранционните срокове и по договор и по наредба 4 за минималните гаранционни срокове. Решението за ползване с вписани клаузи отново уреждащи гаранционните срокове и ангажиментите на изпълнителите на пътя е всички констатирани дефекти да бъдат отстранени за сметка на фирмата изпълнител“, допълни той.

„От въвеждането в експлоатация на пътя, 2 години след реалното полагане на асфалта е приет от 20-членна Държавна приемателна комисия без нито една забележка. Няколко месеца след това, при зачестили ПТП-та в този участък, края на 2017 година колегите Областната дирекция на полицията, респективно от районното управление в Своге, сигнализират Областно пътно управление, които уведомяват и Агенция „Пътна инфраструктура“ на база на което се поставя изцяло ново знаково стопанство. 22 проблемни участъка с дефекти са констатирани март месец от експертна група и втори път юли месец с констативен протокол, неподписан само от фирмата изпълнител на обекта, включително и в участъка с катастрофата. Срокът за изпълнение за отстраняване на дефектите е бил 15 август. На 19 август колегите от АПИ са били уведомени, че проблемите не са били отстранени. Когато в едни подобни отношения не могат да се решат нещата по административен начин, респективно се прилагат процедурите в съдебна инстанция. Безопасността е интердисциплинарна в случая. Всички длъжностни лица с действия и бездействия при подобна ситуация ще понесат своята отговорност“, заяви още министър Нанков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.