Службите в няколко града се мобилизират за учение, включващо авария в АЕЦ „Козлодуй“ Учението ще наблюдават представители на МАЕ, Беларус, Украйна, Русия и Япония

Търсят още 9 съдебни заседатели в Търговище

Арестуваха предполагаемия посредник в убийството на журналистката Дафне Галиция

И медия в Малта гръмна за скандала с Efbet

Бургазлии с подаръци за деца и възрастни в неравностойно положение Кампанията „Подари от сърце“ на Община Бургас насърчава благотворителността

Синдикатите не са отказват от общия национален протест заради болничните

Вицепремиерът Каракачанов подаде сигнал до главния прокурор за опити за създаване на македонско малцинство в България

Изграждат бази за собствено ползване Автомобилната индустрия е активна

Противниците на Гешев във ВСС три пъти се отрекоха от тезата, че избор с един кандидат не е избор

Вижте кадри от ареста на разбитата група за фалшиви документи (СНИМКИ и ВИДЕО)

АПИ: От утре се въвежда зимното поддържане на пътищата Пътната агенция мобилизира 3000 снегопочистващи машини

Шофьорка се преобърна с колата си в канавка

Ердоган: Ще търсим алтернативи, ако САЩ упорстват с условията за Ф-35

Ивет Лалова влюбена в Сан Франциско

Премиерът: Поне 10 завода в Габрово и Севлиево решиха да направят нови инвестиции

Мишел Барние: В софийското метро са вложени 1 млрд. европейски средства

1 млрд. европейски средства са инвестирани за 14 години в софийското метро. Това заяви пред журналисти главният преговарящ от името на ЕС за „Брекзит“ Мишел Барние, който посети софийското метро заедно със столичния кмет Йорданка Фандъква.

„Преди присъединяването на България от 1999 г. до 2004 г. бях европейски комисар и отговарях за регионалната политика на сближаване. Това е една от най-смислените европейски политики, които засягат гражданите, регионите и солидарността“, посочи Барние.

По думите му именно в рамките на тази политика България е получила след присъединяването си европейски средства, за да се финансира този толкова важен приоритет за гражданите на София.

„Спомням си, когато за първи път се срещнах с българския министър-председател Бойко Борисов в началото на първия му мандат. От кабинета му излязохме на балкона и той ми показа строежа на най-първата линия на софийското метро“, сподели Барние.

Според него метрото е граждански проект, икономически и екологичен.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Според стив ханке, няколко пъти повече са изнесени по време на прехода…. а горе долу толкова (500 000 000 долара през 1989та) изнесе във виена крадецът луканов.

  2. НЕОСПОРИМ ФАКТ Е, ЧЕ МЕТРОТО Е ОГРОМНО БЛАГО – ПО КАПАЦИТЕТ И БЪРЗИНА
    ВСИЧКО ДРУГО БЛЕДНЕЕ. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МУ ПРЕИМУЩЕСТВА.

    ЗА РАЗШИРЕНИЯТА СЕ РАЗИГРАХА ОГРОМНИ ПАРИ – ЕВРОПЕЙСКИ И БЪЛГАРСКИ. – ПОД ЗЕМЯТА И НАД ЗЕМЯТА. БЕЗ ТОВА НЕ МОЖЕ.
    НО МОЖЕ ЛИ ВЕЧЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ НИКОЙ НИКЪДЕ ЕДИН ОТЧЕТ НА РАЗХОДИТЕ ДА ДАДЕ НИТО ОБЩИНАТА, НИТО ИНВЕСТИТОРИТЕ…… ПО-СЕКРЕТНИ СА САМО ЯДРЕНИТЕ
    ПРОГРАМИ НА КИТАЙ И ИЗРАЕЛ.
    АКО НАРОДНО СЪБРАНИЕ, ПРАВИТЕЛСТВО, ЖУРНАЛИСТИКА (МЪРЦИНА ПО ВЪЗРОЖ ДЕНСКИ), НПО-та и т.н. СМЯТАТ, ЧЕ МИЛИАРДИ МОГАТ ДА СЕ ХАРЧАТ НА ТЪМНО И БЕЗ
    ОТЧЕТ – ДА ПРОДЪЛЖАВАТ…. ЕВАЛ-Л-Л-А !!! ЗА ТОВА СМЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПО
    ВСИЧКО.

  3. Pochtenite dariteli ne se hvalat s dobrodetelnostta ! S nash trud se e postroilo metroto, a kolko li pari sa potanali po drugi smetki !

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.