Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Министър Петков: Исканията на майките на деца с увреждания се удовлетворяват

Прокуратурата замълча по казуса „Джи Пи Груп“ Делото е отпреди един месец

Плащаме повече за храна и здраве Данъците и социалните осигуровки изяждат 12,3% от заплатата ни

„Токсичен“ е думата на 2018 година Най-често прилагателното е употребявано в словосъчетанието "токсични химикали" заради Случая "Скрипал"

Протест срещу оправдаването по делото „Алабин“ Мотивите ще станат известни след около месец

Най-ниска безработица от 10 г. насам

Хилари Клинтън ще отговаря на още въпроси за скандала с имейлите

ЕК дава 294 млн. евро за жп линията Пловдив – Бургас Пътуваме с 40 минути по-малко по маршрута

АПИ: Започва изготвянето на техническите проекти за ремонта на тунелите „Топли дол“ и „Траянови врата“

Мишел Барние: В софийското метро са вложени 1 млрд. европейски средства

Снимка: Пламен Стоименов

1 млрд. европейски средства са инвестирани за 14 години в софийското метро. Това заяви пред журналисти главният преговарящ от името на ЕС за „Брекзит“ Мишел Барние, който посети софийското метро заедно със столичния кмет Йорданка Фандъква.

„Преди присъединяването на България от 1999 г. до 2004 г. бях европейски комисар и отговарях за регионалната политика на сближаване. Това е една от най-смислените европейски политики, които засягат гражданите, регионите и солидарността“, посочи Барние.

По думите му именно в рамките на тази политика България е получила след присъединяването си европейски средства, за да се финансира този толкова важен приоритет за гражданите на София.

„Спомням си, когато за първи път се срещнах с българския министър-председател Бойко Борисов в началото на първия му мандат. От кабинета му излязохме на балкона и той ми показа строежа на най-първата линия на софийското метро“, сподели Барние.

Според него метрото е граждански проект, икономически и екологичен.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Според стив ханке, няколко пъти повече са изнесени по време на прехода…. а горе долу толкова (500 000 000 долара през 1989та) изнесе във виена крадецът луканов.

  2. НЕОСПОРИМ ФАКТ Е, ЧЕ МЕТРОТО Е ОГРОМНО БЛАГО – ПО КАПАЦИТЕТ И БЪРЗИНА
    ВСИЧКО ДРУГО БЛЕДНЕЕ. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МУ ПРЕИМУЩЕСТВА.

    ЗА РАЗШИРЕНИЯТА СЕ РАЗИГРАХА ОГРОМНИ ПАРИ – ЕВРОПЕЙСКИ И БЪЛГАРСКИ. – ПОД ЗЕМЯТА И НАД ЗЕМЯТА. БЕЗ ТОВА НЕ МОЖЕ.
    НО МОЖЕ ЛИ ВЕЧЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ НИКОЙ НИКЪДЕ ЕДИН ОТЧЕТ НА РАЗХОДИТЕ ДА ДАДЕ НИТО ОБЩИНАТА, НИТО ИНВЕСТИТОРИТЕ…… ПО-СЕКРЕТНИ СА САМО ЯДРЕНИТЕ
    ПРОГРАМИ НА КИТАЙ И ИЗРАЕЛ.
    АКО НАРОДНО СЪБРАНИЕ, ПРАВИТЕЛСТВО, ЖУРНАЛИСТИКА (МЪРЦИНА ПО ВЪЗРОЖ ДЕНСКИ), НПО-та и т.н. СМЯТАТ, ЧЕ МИЛИАРДИ МОГАТ ДА СЕ ХАРЧАТ НА ТЪМНО И БЕЗ
    ОТЧЕТ – ДА ПРОДЪЛЖАВАТ…. ЕВАЛ-Л-Л-А !!! ЗА ТОВА СМЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПО
    ВСИЧКО.

  3. Pochtenite dariteli ne se hvalat s dobrodetelnostta ! S nash trud se e postroilo metroto, a kolko li pari sa potanali po drugi smetki !

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.