Турция се налага в Средиземно море

Турция втора по износ на сериали в света

Партиите вече доят две крави Формациите, прескочили 1% вземат по 8 лв. на глас от държавата, могат да получават и безлимитни дарения от бизнеса

Младенов награден и в Португалия

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

По-скъп ток и нов доставчик от 1 юли

БАБХ крие отровните храни по наредба

Данаил Кирилов разговаря с Полфрийман за проблемите на затворите

Работник е пострадал сериозно, а други двама са леко ранени след експлозия в цех за производство на биогаз в Ямболско

Раздор за 50 000 лв. довел до убийството край езерото Вая Оставиха в ареста заподозрения за разстрела в Бургаско

Двама души са убити при стрелба в американска военна база във Флорида

24% от българите никога не са ползвали интернет (обзор) Най-често купуваме онлайн дрехи и спортни стоки

Разбиха престъпна мрежа за наркотрафик в Европа 11 са арестувани

През януари 2020 година тръгва делото срещу Александър Манолев заради къщата за гости

Бюджетът на ЕС до 2027 продължава да буксува

Мобилно приложение от ново поколение рекламира най-красивите кътчета на страната

Мобилно приложение от ново поколение събира туристически обекти, красиви маршрути и атрактивни промоции в страната ни на едно място. Платформата „I love Bulgaria“ беше представена днес от министъра на туризма Николина Ангелкова и има за цел да рекламира страната ни като целогодишна туристическа дестинация. Приложението стартира със „Стоте национални туристически обекта“, а обогатяването му с нови локации и забележителности ще се случва ежедневно.

15555341_1584924948191634_555121192_o

Предимствата му не се изчерпват само с по-добро представяне на туристическите ни дадености, но също така дават възможност на бизнеса и общините да се включат с обявяване на промоции, отстъпки и даване на допълнителни възможности за забавление в близост до локацията на туристите. Платформата ще се обогатява непрекъснато с нови езици, на които туристи от целия свят ще могат да се запознаят с културните ни обекти на родния си език. Разпознаването на езиците ще се случва чрез сканиране на QR кодове.

15570997_1585015471515915_308223612_n

Използвайки приложението потребителите генерират бонус точки, които им дават възможност за участие в игри и томболи, които платформата предлага. Според фирмата, създала приложението, възможностите, с които „I love Bulgaria“ успешно ще привлекат почитателите на Pokemon Go, тъй като платформата предлага сходен начин на работа.

Инициативата стартира пилотно в Добрич и Варна, а а след Нова година предстои да бъдат включени Бургас, Русе, а амбицията на министерството е да се включат обекти от цялата страна. Министър Ангелкова подчерта, че включването на всички български общини, независимо от размера им, е безплатно и това е една от целите на министерството. За бизнеса има такса в размер на 195 лв. на година.

15540173_1584924928191636_843490921_o

Едно от целите на министерството е чрез приложението да се рекламират по-малко известни обекти, които до момента са оставали в сянката на големите туристически забележителности. Министър Ангелкова даде за пример музей, който е генерирал средно по 5 посещения на ден и само седмица след включването му в платформата „I love Bulgaria“ посещенията се увеличават в пъти.

„I Love Bulgaria“ струва на Министерството на туризма 48 000 лв. без ДДС. Ведомството плаща единствено за 100-те национални обекта, а фирмата, която е разработила приложението, остава изключителен негов собственик. По думите на министъра на туризма в оставка е избран възможно най-евтиният вариант. Договорът е за срок до 5 години, но има и опции за удължаване на този срок.

Подобни приложения има в Русия, Франция и САЩ.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Да, ама в действителност приложението не изглежда като включените в тази статия картинки. Стана ми интересно, звучи като добра идея. Веднага изтеглих приложението. Изненада? Разочарование? Погнуса? Де да можех да се похваля с толкова силни чувства – просто очакванията ми бяха доволно занижени и, оказва се, напълно основателно. В новото лъскаво приложение наред с вялите евтини прес-материали за „забележителности“ с меко казано спорен туристически потенциал, гордо са подредени вресливи реклами на томболи, ваучер-програми, частни развлекателни обекти и др. В допълнение установих, че iLoveBulgaria струва на Министерството на туризма 48 000 лв. без ДДС, а фирмата, която го е разработила, остава изключителен негов собственик. Значи какво се оказва – българският народ плаща на една фирма да разработи приложение, което да си е нейна собственост (на фирмата), което рекламира бизнеса на други фирми (които допускам, че си плащат за това, в което няма нищо лошо) и което приложение да се рекламира чрез PR-а на министерството (ръководено от небезизвестния титан на туристическия гении Николина Ангелкова) като държавен проект в полза на туризма. Изненада? Разочарование? Погнуса? Не. Само насмешка.

  2. Нищо не си разбрал, TheBigZank – платформата е разработена в Англия доста преди да се използва за приложението, Министерството си плаща само за 100-те национални обекта и популяризирането им

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.