Списък с 55 защитени специалности въвежда МОН

Белгия намали равнището на терористична заплаха в страната

Федерика Могерини заяви, че е извънредно притеснена от турската офанзива в Сирия

Огнеборци потушиха пожар в цех за металообработка в Килифарево

Бомбаджия на банкомати скочи в ледените води на Струма (обзор) Джонката и Свещичката арестувани след 75 дни търсене под дърво и камък

Разкриха пет високотехнологични наркооранжерии в Добричко

Грипна епидемия и в Благоевград Висока заболеваемост в още 6 области

Махмуд Абас призова ЕС да признае държавата Палестина

Теменужка Петкова: Реформите в енергийния отрасъл са факт

Строг затвор за жена, лъгала многократно, че е изнасилвана

Израелски учени дешифрираха скрижал от Мъртво море

Безизходицата с US бюджета (ИНФОГРАФИКА)

Цвета Караянчева: Нямаме притеснения за вота на недоверие към кабинета

Съперникът на Григор иска да мине Мъри

Министър Ангелкова: Павилиони с единна визия ще заменят сергиите по тротоарите в „Слънчев бряг-изток“

Моди и Абе дадоха старт на мащабен жп проект за $15 млрд. (инфографика)

Шиндзо Абе (в средата) и Нарендра Моди (вдясно) гледат макет на жп трасето.

Премиерът на Япония Шиндзо Абе и индийският му колега Нарендра Моди дадоха старт на строителството на първата високоскоростна жп линия в Индия, която до 2023 г. трябва да свърже финансовата столица Мумбай с Ахмедабад, предаде РИА Новости. Двамата лидери дадоха начало на проекта в Ахмедабад с натискането на символичен бутон, като Моди изтъкна ръста от 80% на японските инвестиции в страната си.

Споразумението на стойност 15 милиарда долара бе подписано през 2015 г., като 81% от финансирането идва от Токио, който даде на Делхи 50-годишен кредит с лихва 0,1%. Крайният срок за приключване на линията е 2023 г. Но първият влак може да бъде пуснат още на 15 август 2022 г., когато Индия ще отбележи 75 години от независимостта си, заяви транспортният министър Пиюш Гоял.

Средната скорост на влака ще бъде 250 км/ч и той ще взема разстоянието от 508 км за 2-3 часа в зависимост от броя на спирките.

Жп линията Мумбай-Ахмедабад влиза в по-мащабния проект, наречен “Диамантения четириъгълник”. С негова помощ Индия планира да свърже с високоскоростни влакове четири ключови града – столицата Делхи, Мумбай, Ченай и Колката. Общата дължина на железопътните линии ще бъде около 10 000 км. Влакът-стрела е и част от амбициозния план на Нарендра Моди да модернизира жп инфраструктурата след десетилетия на липса на инвестиции. Най-старата азиатска транспортна мрежа е строена под британско колониално управление преди повече от 160 години.

22-100

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Mdaaa i India ni zadmina. BDZ-to oste kara na tesnolineiki s ogranichenie 80km. Sofia-Varna 8 chasa. Po barzo se stiga do New York otkolkoto do Varna. Beden beden Bulgaristan

  2. Няма вече долари. Докато излезат разрешителните ОВОС, МОВОЗ и прочие отчуждавания доларите ще изчезнат. Ползвайте за по-напряко юани, рубли или някоя валута на БРИКС.

  3. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of express technologies, products, or markets. No joined is more accomplished in the realities of a high society’s speciality than they are. But while these employees are deluged with well spelt dispatch, they mostly air it bloody tough to veer that knowledge into good knowledge. To preserve single thing, signals from the marketplace can be non-specific and ambiguous. End of another, employees can transfigure into so caught up in their own cramped point of feeling that they be beaten descry of the broader context.

    The more holistic encounter close to to cognition at many Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A group is not a contrivance but a living organism. Much like an single, it can suffer with a collective reason of uniqueness and necessary purpose. This is the organizational equivalent of self-knowledge—a shared skilfulness of what the associates stands in place of, where it is wealth, what easy of annulus it wants to palpable in, and, most effective, how to baffle that swarm a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment will become the opener to sustaining a competitive advantage in the future. Because the competitive atmosphere and buyer preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers give extraction to at their fingertips years of acuity from Japanese firms that reveal how to fashion appreciation continuously, and how to utilize it to grant prospering up to date products, services, and systems .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.