Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

МОН проверява сигнал за злоупотреба с лични данни на ученици

Снимка: Архив

МОН проверява сигнал за изтичане на лични данни на ученици. От Министерството на образованието съобщиха, че член на екипите за връщане на децата в училище е предоставил на журналист линк с информация за случай, по който е работил.

От ведомството ще сезират прокуратурата.

От министерството поясниха пред bTV, че междуинституционалната платформа “Посещаемо и безопасно училище” работи в изолирана от интернет среда.

В мрежата, след въвеждане на парола и потребителско име, са достъпни само линковете, чрез които се генерират протоколи за посещение при децата.

Над 11 600 души участват в екипите по проекта, сред тях хора от социалните служби, МВР, учители, неправителствени организации.

Всички са подписали декларации за конфиденциалност.

„Серийно изтичане на данни или съответно злоупотреба с данните на децата не е имало. Това, което ние отчитаме като грешка, е възможността след промяна на символ в линка да може да се достъпва до вече генериран от системата такъв протокол”, заяви Деница Сачева, зам.-министър на образованието.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете