Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Йорданка Фандъкова: ЧЕЗ е стратегическо дружество, важно е да има гаранция за качествена услуга Столична община няма нищо общо със сделката, заяви столичният кмет

Две обвинения получи мъжът, който нападна сестра си и се барикадира в къща във Велинград

3000 снегорина са в готовност да чистят пътищата от снега

Бойко Борисов пред младежите в ГЕРБ: Опозицията казваше, че “асфалт не се яде” – хората сега сами искат да им строим магистрали (ВИДЕО)

БМВ откри нередности при софтуер за отработените газове

Задруга разработва критерии за качеството на храните В Сдружението на производителите членуват над 40 фирми

Олимпийските игри в ПьонгЧанг са посетени от над 1.3 милиона души

Деница Сачева: МОН има ясна стратегия за развитие на иновативните образователни методи

Мариано Рахой: Испания трябва да промени модела за финансиране на автонономните области

Доналд Тръмп: Въоръжаването на учителите зависи от властите на отделните щати

Мтел с 18,5% ръст на печалбата

Снимка: Архив

Мтел отчита ръст на приходите и печалбата преди лихви, данъци и амортизации (EBITDA) за третото тримесечие на 2017 година. Това показват обявените във вторник финансови резултати на Telekom Austria Group.

Повишението на приходите е с 5,5% до 112,3 млн. евро, а ръстът на печалбата преди лихви, данъци и амортизации е с 18,5% до 42,8 млн. евро. Тенденцията за ръст на приходите на компанията продължава вече шесто поредно тримесечие. Положителните резултати се дължат на увеличение на приходите от услуги – със 7,3% до 100,7 млн. евро.

Причините за ръста са повишената употреба на 4G мобилен интернет, водеща до по-големи продажби на мобилни услуги, както и ексклузивното спортно съдържание, което Мтел предлага чрез собствените си канали Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2, което спомага за увеличение на приходите от фиксирани услуги, отчитат от компанията. Броят на клиентите ползващи телевизия и интернет нарастват с 1% спрямо предходната година.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.