На 23 март 2019 да почерпят

Бирената диета – радост за небцето Тя наистина е ефективна, но има строги правила

Петролни гиганги харчат стотици милиони за информация срещу глобалното затопляне

Гражданската авиация по света изпитва остър недостиг на пилоти

Тръмп отмени санкции срещу Северна Корея часове след налагането им

Германия арестува 11 души за подготовка на терористични нападения

Русия започва серийно производство на ракетите „Ангара“

Заличават 18 туроператора от националния регистър

Тръмп удари рамо на Нетаняху преди вота (обзор) САЩ може да признаят Голанските възвишения за израелски (ИНФОГРАФИКА)

България започна с хикс евроквалификациите, младок на крачка от мечтан дебют

Ердоган: Израел няма право да окупира Голанските възвишения

Копие на чудотворната икона Богородица Всецарица пристигна в София

Елиф от „Намери ме“ стана на 10 години Малката актриса Изабела Дамла Гювенилир е родена в Ню Йорк

Ана Бърнабич: Сърбия не трябва да забравя жертвите на натовските удари

Саудитска Арабия иска минимална цена на петрола от 70 долара за барел

Наградиха победителите в конкурса за ефективна реклама Effie

Десетият юбилеен  конкурс за ефективна реклама „Effie България“ приключи с официална церемония, на която бяха раздадени статуетки в пет категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“ и „Социална, медийна, политическа“. Тазгодишното издание отбеляза ръст на заявките с 21 процента спрямо миналата година и се нареди на второ място за цялата история на конкурса у нас.

В конкурса „Effie България“ бяха връчени 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди. За най-ефективна рекламна агенция беше отличена Noble Graphics, която грабна общо четири награди, следвана агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group.

В конкурса освен рекламни агенции могат да кандидатстват и рекламодатели, които също бяха класирани. Тази година на първо място е „Carlsberg Bulgaria“, следвани от «Пощенска банка» и „Загорка“. Сред търговските марки на първо място се класира Пощенска банка, на второ „Шуменско“, а „Coca-Cola“ и „Пиринско“ си поделиха третото място.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.