Харчим 275 лв. на човек за празниците Цените са със 7-11 на сто по-високи спрямо миналата година

Труд Уикенд – един вестник за два дни

Откриха жив бедстващия в Пирин младеж

„Пепеляшка“ оживя във фоайето на Община Благоевград по време на „Часът на приказния разказвач“

Макрон: ЕС може да „изясни“ споразумението за Брекзит, но няма да го предоговаря

Сърбия обмисля отговор на решението на Прищина да създаде косовска армия

Ректорът на СУ: „Лозенец“ не е правителствена болница, мнозинството от пациентите ѝ са обикновени граждани

Руски боен кораб мина през Босфора на път към Средиземно море

Централната софийска баня не може да е спа център, дебитът на водата е недостатъчен

Стандартът ни на живот 50% от този на французите

Русия поиска мисията на ООН да разпусне армията на Косово

УНСС стартира изграждането на модерен научен комплекс

Очите на Самуил пак ще светят Бизнесменът Красимир Дачев ще финансира ремонта

Петя Аврамова: До 2024 г. трябва да имаме цялостна магистрала от София до Варна

Планински спасители търсят ентусиаста, тръгнал на поход в Пирин без вода и храна

Над половината картодържатели у нас вече се разплащат безконтактно Според проучване на Mastercard:

Безконтактният метод за разплащане е предпочитан от все повече български потребители, показват данните от най-новото проучване MasterIndex 2017 на Mastercard, проведено сред активните картодържатели в България. С 22 процентни пункта се е увеличил броят на потребителите, които разплащат безконтактно, само за последната една година – през 2017 г. 54% от картодържателите се разплащат по този начин, докато година по-рано техният дял е бил 32%. Най-често използват безконтактно плащане потребителите между 18 и 24 години (59%).

Общо 67% от картодържателите в България разполагат с безконтактна карта, като най-голям е делът им (71%) във възрастовите група 18–24 и 25–34 години.
Основните предимства на безконтактното разплащане, посочвани от потребителите, са лесната и удобна трансакция (74%), по-бързото изпълнение, в сравнение с другите платежни методи (68%) и сигурността (20%). 19% от потребителите пък предпочитат безконтактното разплащане, защото го намират за забавно.

Най-често българските потребители разплащат безконтактно в хипермаркети и супермаркети (77%), магазини на дребно (68%) и бензиностанции (41%). Всеки пети картодържател плаща безконтактно сметката си в ресторанти, кафенета и заведения за бързо хранене. Участниците в проучването очакват броят на безконтактните терминали да се увеличава, като всеки четвърти картодържател би искал да има повече възможности да плаща сметката си по този начин в кафенета и ресторанти.

„Проучването MasterIndex показва, че безконтактните трансакции се възприемат като новия нормален метод за разплащане от все по-голям брой български потребители. Наред с това, нашето проучване показва, че нараства търсенето на опция за безконтактно плащане на все повече места като супермаркети, институции, бензиностанции, ресторанти, кафенета и клубове“, казва Артур Туремка, генерален мениджър за Балканите, Mastercard. „Тези резултати са категоричен показател, че българските потребители очакват всички търговци и доставчици на услуги да предлагат безконтактна технология, тъй като я намират за бърз, удобен и сигурен метод за плащане.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.