Над 200% повече жалби срещу „Топлофикация”

Снимка: Архив

908 потребители са се оплакали от проблеми със столичното парно

С 216% са нараснали жалбите срещу „Топлофикация” за една година, съобщи омбудсманът Мая Манолова. За последните 12 месеца 908 потребители са се оплакали от столичното парно.

Очаквано най-голям брой сигнали са постъпили срещу монополните дружества и доставчиците на обществени услуги, като първенци са "Топлофикация", отчете Манолова.

С близо 100% са се увеличили жалбите до омбудсмана за последната една година в сравнение с предишния период, което е рекорд в историята на институцията. Общо 28 420 граждани са потърсили помощ, като са подали 10 501 сигнала до институцията за последните 12 месеца.

Бум на сигналите срещу арбитражните съдилища

Оплакванията от арбитражните съдилища за последната година са с 505% повече в сравнение с миналата.

8784 от постъпилите сигнали са приключили, което е 60% ръст спрямо предходната година, уточни омбудсманът.

Манолова отчете и че четири пъти институцията е сезирала Конституционния съд и два пъти - върховните съдилища.

Все пак като несвършена работа Манолова отбеляза проблемите с "Топлофикация", банките и фирмите за бързи кредити, но декларира, че тя и екипът й имат твърдо намерение да не се отказват от работата си, като посочи като приоритет проблемите със столичното парно.

Омбудсманът обяви, че непотърсените ваучери в кампанията "Великден за всеки" на стойност 150 000 лева ще бъдат предоставени на семействата на миньорите в Бобов дол.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес