Пуснаха обвинения за хакването на НАП

Защитен свидетел обвинен в убийството на варненски диджей

Русия предложи на Турция изтребители Су-35 По-рано днес САЩ блокира Анкара от програмата си за бойни самолети F-35

Двуглава костенурка се роди в Малайзия Оцеляла едва няколко дни

Започна одит на информационните системи на НАП

Иран задържа петролен танкер в Персийския залив

Рицарите на Малта дариха линейка на „Пирогов“

Бюджетната комисия отхвърли президентското вето върху безлимитното финансиране на партиите от фирми

Два проекта стартират в защитено жилище за младежи с интелектуални затруднения Ще бъдат направени обновяване на базата и подготовка за заетост на младежи

Велико Търново ще получи европейски средства за доизграждане на ВиК инфраструктурата В областта от Оперативна програма „Региони в растеж“ се инвестират близо 67 млн. лв. по 28 договора

Бащата на Неймар на среща с „Ювентус“

Паламудът се люпи, хванали няколко малки риби в Лозенец и Приморско

Млади атлети и журналисти се включват в проект срещу агресията в спорта

Йоана води любовна Fiesta от 20-метрова кула Течението отнася лодката на певицата, спасителен екип я връща на брега на язовир Огняново

Цанко Цанков преплува Бургаския залив

Над 2500 посетители обслужени в новия клиентски център на Енерго Про във Варна

През първите три седмици след неговото откриване вторият клиентски център на ЕНЕРГО-ПРО в морската столица беше посетен от близо 2500 клиенти на компанията. Новият център за обслужване, който отвори врати в края на май се намира на ъгъла на ул. Оборище и бул. Сливница.
Клиентите, обслужени в първите работни дни на новия ЦОК, са се възползвали от различни услуги, предлагани от ЕНЕРГО-ПРО. Входирани са 900 заявления и са извършени 1600 плащания на месечни сметки за консумирана електроенергия.
На разположение на клиентите във втория обслужващ център на компанията във Варна са 5 многофункционални гишета, а работното му време е всеки делничен ден от 8.30 до 17.30 часа. Освен да приемат касови плащания и заявления, специалистите на ЕНЕРГО-ПРО с готовност ще предложат компетентна консултация на всеки клиент относно въпроси, свързани с дейността на енер-гийното дружество. На всяко от гишетата посетителите на клиентския център могат да заявят и някоя от електронните услуги на компанията – получаване на електронна фактура, известяване чрез СМС или имейл в случай на пропуснат срок за плащане на сметка за електроенергия.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.