Без галактически сблъсък между ПСЖ и „Реал“

На 18 септември 2019 да почерпят

Плеймейтката Марешка с шокираща победа в „Игри на волята“

Предадоха се двамата мъже, издирвани за погрома в столичния бар

Локализиран е пожарът край Велинград

„Антична Сердика“ става част от игрите и заниманията на децата

САЩ и Беларус ще възстановят напълно дипломатическите си отношения

Тео Ушев получи нова награда

Европейската агенция по лекарствата проверява препаратите, съдържащи ранитидин

Прокуратурата погва техническия шеф на БНР (обзор) Пламен Костов ще отговаря за престъпление по служба

Москва и Анкара договарят нови „перспективни оръжия“

Министър Ангелкова обсъди развитието на балнео туризма с водещи лекари

Инж. Стоян Братоев: Най-добрият кмет на София е този, който е направил най-много за метрото

Наши Миг-29 в съвместна тренировка с румънци и канадци

Горивата може да поскъпнат с до 10 ст.

Над 5600 клиенти обслужи НАП в Търново за месец

НАП

5677 данъкоплатци и осигурители са обслужени в приходната агенция във Велико Търново през последния месец на миналата година. От тях 2429 клиенти са посетили НАП в областния град по въпроси, свързани със здравното осигуряване. Това е обичайно за края на всяка година и касае най-често лица, пристигнали от чужбина във връзка с празниците, които използват възможността да уточнят здравния си статус. 1082 са посетили териториалната агенция по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 305 – за уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“.

Засилен интерес към услугата има от страна на 982 души, които са пожелали да им бъде издаден документ, най-често удостоверения. За 334 причината за идването им е регистрация или промени в регистрацията, свързани с ДДС, касови апарати и самоосигуряващи лица. 178 души са го направили, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, 215 – за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, а 99 граждани са декларирали прехвърляне на събраните средства на пенсионния си фонд в НОИ. 53-ма са посетили агенцията заради необходимост от получаване на информация.

Около 13 минути е било средното време за изчакване на клиент през декември, а 9 минути – за неговото обслужване.
„НАП Велико Търново насърчава своите клиенти да използват електронните услуги, предлагани от агенцията. Те улесняват данъкоплатците и осигурителите, тъй като им спестява време за подаване на данъчните декларации, както и да получат точна информация за състоянието на данъчно-осигурителната си сметка. Физическите лица могат да проверят осигуряването си от работодателите и да се информират относно

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.