Съдят 19-годишен шофьор, убил велосипедист след употреба на дрога

Арестуваха 58-годишен мъж от Силистра, правил фалшиви документи

Намаляват броя на евродепутатите Предвижда се те да бъдат 705 вместо 751

Без заседание на кабинета утре, министрите са в Европарламента за председателството

„Етър“ взе юноша на „Барселона“

В 153 училища в страната днес не се учи поради висока заболеваемост

В Турция арестуваха 42 души за разпространение на терористична пропаганда

Земетресение с магнитуд 8 по Рихтер в Аляска

И Католическата църква у нас се обяви против Истанбулската конвенция

2 г. условно и 2000 лева глоба за габровец, снимал порнографски материали с 9-годишно дете

Заловиха младеж с канабис в училище

Пиян вилня в гимназия в Берковица, искал да му дадат диплома

Шефът на КЕВР: Няма обективни предпоставки за поскъпване на тока от 1 юли

Бандити задигнаха каса на кмет с оръжие, злато и печат

Жена загина в тежка катастрофа край село Микре, 8-годишното й дете е в болница

Над 5600 клиенти обслужи НАП в Търново за месец

Снимка: Архив

5677 данъкоплатци и осигурители са обслужени в приходната агенция във Велико Търново през последния месец на миналата година. От тях 2429 клиенти са посетили НАП в областния град по въпроси, свързани със здравното осигуряване. Това е обичайно за края на всяка година и касае най-често лица, пристигнали от чужбина във връзка с празниците, които използват възможността да уточнят здравния си статус. 1082 са посетили териториалната агенция по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 305 – за уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“.

Засилен интерес към услугата има от страна на 982 души, които са пожелали да им бъде издаден документ, най-често удостоверения. За 334 причината за идването им е регистрация или промени в регистрацията, свързани с ДДС, касови апарати и самоосигуряващи лица. 178 души са го направили, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, 215 – за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, а 99 граждани са декларирали прехвърляне на събраните средства на пенсионния си фонд в НОИ. 53-ма са посетили агенцията заради необходимост от получаване на информация.

Около 13 минути е било средното време за изчакване на клиент през декември, а 9 минути – за неговото обслужване.
„НАП Велико Търново насърчава своите клиенти да използват електронните услуги, предлагани от агенцията. Те улесняват данъкоплатците и осигурителите, тъй като им спестява време за подаване на данъчните декларации, както и да получат точна информация за състоянието на данъчно-осигурителната си сметка. Физическите лица могат да проверят осигуряването си от работодателите и да се информират относно

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.