Удължават мандата на Йенс Столтенберг до 2020 година

На финала на Годината на Апостола Показват дяконския орар на Левски

ЕС смята да удължи санкциите срещу Русия

Десислава Атанасова от ГЕРБ: Нинова ще обогати правната теория, като съди цяла партия

Вицепремиерът Симеонов ще открие новата приемна на МВР в Шекер махала

Русия затваря посолството си в Йемен

Марс също е в полезрението на президента Доналд Тръмп обещава пак да изпрати астронавти на Луната

Румен Радев участва в световната среща по въпросите на климата в Париж

Вижте какво ще решава Министерският съвет на 13 декември 2017 г.

Под натиска на крайнодесните Австрия смекчава забрана за пушене

Извънредно положение при газовите доставки в Италия заради взрива в газовия хъб в Австрия

МВР издирва един от извършителите на грабежа в „Люлин“

До гробището в ямболско село 18-годишен шампион по бокс и непълнолетен стреляха по таксиджия Шофьорът ранен, със сетни сили се обадил в полицията

“Шокиращите” предсказания на датската “Саксо банк” за 2018 г. Виена и Вишеград поемат инициативата в ЕС Срив по борси, както и на биткойна след скока му до $60 000

УМБАЛ „Свети Георги“ предприе комплексни мерки за превенция над посегателствата над медици Осигуряват паник-бутони и радиостанции и монтират камери на ключови за сигурността места в най-голямата болница у нас

Наелектризиращ лукс

24-2 24-3 24-4 24-5 24-7 24-8

Осем цилиндъра във V-образна форма и 4000 кубика работен обем – в актуалната гама на Bentley липсва по-малък двигател. Липсва и пестеливо отношение към горивото в резервоара. На повечето собственици на коли от британската марка лакомията за бензин едва ли прави впечатление. Но вероятно има и такива, които искат да бъдат в крак с екологичната мода в автомобилната индустрия и са готови да платят скъпо за върхов лукс без вредни емисии. Щом има пазар за такива модели, ще има и производство. Концептуалният роудстър със нетипичното обозначение EXP 12 Speed 6e показва напредъка на Bentley в създаването на електрическо кабрио, което ще лети по пътищата, без да изхвърля от ауспуховите си тръби нито грам въглероден диоксид.

Ортодоксалните почитатели на Bentley вероятно гледат и не вярват на очите си, защото студийният модел изглежда като Aston Martin с ниската си заострена предница с малки овални фарове. В двуместната пътническа клетка са съчетани класически и футуристични елементи, аналогови и дигитални уреди. Комбинацията от червено и бяло кожено покритие е крайно екстравагантна. Същото важи за спортния волан, чийто ринг е прерязан в горната част и завършва с два бутона – единият активира boost функция за извличане на максимална мощ при ускорение, а другият ограничава скоростта при движение в градски райони например. Всяка прилика с воланите на състезателни болиди не е случайна. По арматурното табло обаче няма нито един бутон, защото всички функции се управляват с докосване на големия стъклен панел със сензорно покритие и OLED дисплей на централната конзола. Пътникът до шофьорското място разполага с отделен панел за достъп до социални мрежи, електронна поща и системи за забавление. Липсват и странични огледала, които са заменени с малки камери.

На този етап конструкторите не съобщават конкретни данни за силовото предаване. Известно е само, че електрическите мотори ще въртят и двете оси, така че роудстърът ще има задвижване 4х4. Под големия преден капак няма да има никаква следа от конвенционален двигател с вътрешно горене. Роудстърът ще се придвижва напълно безшумно и екологично за разлика от другите автомобили на Bentley, които са първи приятели с бензиноколонките. Моделът ще разчита изцяло ток от батериите, които ще осигуряват пробег над 400 км с едно зареждане. Тоест баровците ще стигат от Лондон до Париж или от Милано до Монако, без да спират, а за по-дългите дистанции си имат самолети. В гаража си собствениците ще инсталират индуктивно устройство за бърз заряд на батериите. В момента, в който колата спре на определеното място, процесът на зареждане започва. Отделно зад регистрационната табела отзад има букса за зареждане от стандартен контакт.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.