Доналд Тръмп е поискал изготвянето на доклад относно възможните нарушения на договор от страна на Русия

Кралица Елизабет Втора за пръв път присъства на Лондонската седмица на модата

Уърлпул изтегля над 310 000 потенциално опасни електрически кани

Ден за тричане Премиера на сборник пиеси от Емил Атанасов

Десетки българи са завлечени с пари от интернет измамник във Великобритания

Парфюмите и шампоаните замърсяват атмосферата повече от автомобилите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 21 февруари 2018

Шофьори без книжка излизат на пътя Разрешават на кандидат-водачите да карат с придружител

Израел ни предлага ракети spike (шип) Противотанковите средства на държавната военна компания RAFAEL са без конкуренция в света

Проф. Плочев: Не знам кой ми е началникът, не се чувствам виновен

Пенсионен фонд на Европарламента е на червено Регистрираният дефицит е от 326 млн. евро, има риск да се наложи данъкоплатците да го покрият

Мъж се барикадира в къща в тополовградското село Орешник

В Южна Франция бяха арестувани трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния през август 2017 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 21 февруари 2018 г.

Цветан Цветанов: С „Обединени патриоти“ сме единодушни за оставката на Валери Жаблянов

Наелектризиращ лукс

24-2 24-3 24-4 24-5 24-7 24-8

Осем цилиндъра във V-образна форма и 4000 кубика работен обем – в актуалната гама на Bentley липсва по-малък двигател. Липсва и пестеливо отношение към горивото в резервоара. На повечето собственици на коли от британската марка лакомията за бензин едва ли прави впечатление. Но вероятно има и такива, които искат да бъдат в крак с екологичната мода в автомобилната индустрия и са готови да платят скъпо за върхов лукс без вредни емисии. Щом има пазар за такива модели, ще има и производство. Концептуалният роудстър със нетипичното обозначение EXP 12 Speed 6e показва напредъка на Bentley в създаването на електрическо кабрио, което ще лети по пътищата, без да изхвърля от ауспуховите си тръби нито грам въглероден диоксид.

Ортодоксалните почитатели на Bentley вероятно гледат и не вярват на очите си, защото студийният модел изглежда като Aston Martin с ниската си заострена предница с малки овални фарове. В двуместната пътническа клетка са съчетани класически и футуристични елементи, аналогови и дигитални уреди. Комбинацията от червено и бяло кожено покритие е крайно екстравагантна. Същото важи за спортния волан, чийто ринг е прерязан в горната част и завършва с два бутона – единият активира boost функция за извличане на максимална мощ при ускорение, а другият ограничава скоростта при движение в градски райони например. Всяка прилика с воланите на състезателни болиди не е случайна. По арматурното табло обаче няма нито един бутон, защото всички функции се управляват с докосване на големия стъклен панел със сензорно покритие и OLED дисплей на централната конзола. Пътникът до шофьорското място разполага с отделен панел за достъп до социални мрежи, електронна поща и системи за забавление. Липсват и странични огледала, които са заменени с малки камери.

На този етап конструкторите не съобщават конкретни данни за силовото предаване. Известно е само, че електрическите мотори ще въртят и двете оси, така че роудстърът ще има задвижване 4х4. Под големия преден капак няма да има никаква следа от конвенционален двигател с вътрешно горене. Роудстърът ще се придвижва напълно безшумно и екологично за разлика от другите автомобили на Bentley, които са първи приятели с бензиноколонките. Моделът ще разчита изцяло ток от батериите, които ще осигуряват пробег над 400 км с едно зареждане. Тоест баровците ще стигат от Лондон до Париж или от Милано до Монако, без да спират, а за по-дългите дистанции си имат самолети. В гаража си собствениците ще инсталират индуктивно устройство за бърз заряд на батериите. В момента, в който колата спре на определеното място, процесът на зареждане започва. Отделно зад регистрационната табела отзад има букса за зареждане от стандартен контакт.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете