С благотворителна инициатива ще отбележи рождения си ден кметът на Стара Загора

Борисов на откриване на нов завод в Петрич: Скоро градът ще стане на час път от София

Гешев: До хакерската атака с НАП държавата подценяваше този проблем

Сотир Цацаров: Киберпрестъпленията да се криминализират

Министър Маринов: Хакерството започва да се превръща в мода сред младежите

Константин се закача с Гери-Никол Феновете му не одобряват

Цветан Цветанов учреди Евро-атлантически център за сигурност Млад кадър на Американския университет е изпълнителен директор, в екипа са журналистът Христо Христов и психологът Росен Йорданов

Индия е най-опасното място за жени на света

Патриарх Неофит отслужи Архиерейска света литургия в столичния храм „Св. София“ (СНИМКИ)

Виктория Бекъм не обича да носи прашки

Зелена светлина за детската болница КЗК отхвърли жалбата, която стопира конкурса за доизграждане но новото лечебно заведение

Урсула фон дер Лайен: Трябва да се гордеем с нашия европейски начин на живот във всичките му форми

Премиерът на празника на София: Гордейте се с града си, който е един от най-древните в Европа, но и един от най-бързо развиващите се

Диляна Попова сбъдна детската си мечта, замина за Австралия

Над 2,7 млн. лева вложиха в саниране на блокове в Свищов

Най-големият в света самолет-амфибия направи първи успешен полет в Китай (ВИДЕО)

Разработеният от Китай най-голям в света самолет-амфибия AG600 направи първия си полет в град Чжухай (провинция Гуандун, Южен Китай). Китайските медии съобщиха, че машината е била във въздуха около час.

За да набере скорост за излитане на самолета са били необходими около 600 метра по пистата. Той се е издигнал на височина от около 2500-3000 метра, след което направил няколко маневри, включително намаляване на височината и имитация на заход за кацане. Разработчиците на новия самолет коментираха, че основната цел е била да се провери сигурността и функционирането на бордните системи.

Самолетът-амфибия е създаден от Китайската авиостроителна корпорация за нуждите на гражданската авиация. Той е конструиран специално за борба с горски пожари и издирвателно-спасителни операции. Противопожарната му модификация може да пренася 12 тона вода. Самолетът ще има и пътнически, и товарни варианти.

Машината е дълга 37 метра, а размахът на крилете е 39 метра. Максималната му маса при полет е 53 тона и половина, а пределната скорост, която може да е развие е 570 километра в час. Разработването на самолета-амфибия AG600 продължи повече от 7 години.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.