Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Най-красивите коли са концептуални модели

Французите са естети. Те умеят да разпознават и да ценят красивото във всичките му проявления, независимо дали става въпрос за храна, облекла, архитектура, изкуство или коли. Преди повече от 100 години именно във Франция започват да се организират първите автомобилни конкурси за красота, а днес един от най-престижните се провежда в историческия замък Шантили край Париж. Тази есен там се стекоха над 16 000 посетители, за да видят 90 великолепни коли от различни епохи, които се състезаваха в отделни категории според годината на своето производство.

Да бъдат излъчени победители сред толкова много шедьоври не беше лесна задача за експертното жури. В него участваха капацитети и познавачи като шефа на Международната автомобилна федерация Жан Тод и знаменития 84-годишен актьор Жан-Пол Белмондо. Те взеха соломоновско решение и разделиха голямата награда за най-красив автомобил между два изключителни концептуални модела – Citroen CXperience и Renault Trezor. Тези коли ни показват колко зрелищни, технологични и мощни ще бъдат превозните средства на бъдещето, без да замърсяват околната среда, тъй като използват електричество за задвижване.

В другите две престижни категории победителите също заслужават дълбок поклон. Произведено през 1937 г. Bugatti 57 S Atlantic на американски колекционер паркира на първо място за периода преди Втората световна война. За годините след нея наградата спечели рядко срещано Ferrari 250 Testa Rossa от 1958 г. на богаташ от Хонконг – един от най-скъпите състезателни модели на култовата италианска марка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.