Шест години от атентата на летище „Сарафово”

Д-р Цветеслава Гълъбова: Парите за психиатрична помощ са срамно малко

Мирослав Хинков: В България не ми се е случвало друг път да не ме проверят на летището

Ветровито и облачно ще е времето днес

Тръмп объркал изказването си след срещата с Путин

Животновъди излизат на протест пред Министерски съвет

САЩ и Великобритания с опасения от активизиране на руските тайни служби след края на Мондиал 2018

САЩ обмислят нови санкции срещу Русия

Тереза Мей заплашила недоволните в своята партия с избори

Най-добрите български лекоатлети ще се състезават на Балканиадата в Стара Загора

181 години от рождението на Васил Левски

От Роналдо се очакват първо пари, а после футбол

Днес кандидатстваме за банковия съюз Прехвърляме част от надзорните функции на ЕЦБ

На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Най-красивите коли са концептуални модели

Французите са естети. Те умеят да разпознават и да ценят красивото във всичките му проявления, независимо дали става въпрос за храна, облекла, архитектура, изкуство или коли. Преди повече от 100 години именно във Франция започват да се организират първите автомобилни конкурси за красота, а днес един от най-престижните се провежда в историческия замък Шантили край Париж. Тази есен там се стекоха над 16 000 посетители, за да видят 90 великолепни коли от различни епохи, които се състезаваха в отделни категории според годината на своето производство.

Да бъдат излъчени победители сред толкова много шедьоври не беше лесна задача за експертното жури. В него участваха капацитети и познавачи като шефа на Международната автомобилна федерация Жан Тод и знаменития 84-годишен актьор Жан-Пол Белмондо. Те взеха соломоновско решение и разделиха голямата награда за най-красив автомобил между два изключителни концептуални модела – Citroen CXperience и Renault Trezor. Тези коли ни показват колко зрелищни, технологични и мощни ще бъдат превозните средства на бъдещето, без да замърсяват околната среда, тъй като използват електричество за задвижване.

В другите две престижни категории победителите също заслужават дълбок поклон. Произведено през 1937 г. Bugatti 57 S Atlantic на американски колекционер паркира на първо място за периода преди Втората световна война. За годините след нея наградата спечели рядко срещано Ferrari 250 Testa Rossa от 1958 г. на богаташ от Хонконг – един от най-скъпите състезателни модели на култовата италианска марка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.