На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 ноември 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Най-купуваното BMW у нас е Х5

И през 2016 г. най-търсеният в България нов автомобил от марката BMW е Х5. Големият SUV се радва на голяма популярност сред потребителите и генерира 17% от общите продажби на германския производител на нашия пазар. Официално оповестените резултати на BMW Group (България) показват, че през изминалата година са били доставени 908 нови автомобила от марката и това е с 0,5% повече в сравнение с предходната 2015 г.

Най-купувани са представителите на Х гамата. На второ място по търсене след Х5 се класира най-малкият Х модел – Х1 с 13% дял от продажбите. Третата позиция е за Х6 (10%), а Х4 и Х3 са равни с по 8%. Забележителен ръст прави флагмана на марката Серия 7. През 2016 г. са закупени 85 автомобила от високотехнологичния модел. През настоящата година излиза новата генерация Серия 5 и с двете супермодерни бизнес лимузини BMW има изгледи да повиши сериозно продажбите. Продължава да нараства търсенето на спортните М модели, от тях купувачите най-често избират М4.

Типичният „баварец” със задно предаване отдавна не е актуален в представите на потребителите. Пазарът показва, че у нас вървят луксозните автомобили с 4 х 4. Осем от десет закупени нови коли BMW са оборудвани с интелигентната система за задвижване на четирите колела xDrive. Подобно е и съотношението между двигателите – 88% са дизеловите, 12% са бензиновите. В половината от колите работят редови шестцилиндрови мотори, почти всички останали (44%) са с четирицилиндрови.

BMW ще лансира у нас подмарката i за автомобили с електрическо задвижване. Нашумелите модели i3 и i8 ще се продават и сервизират в официалните центрове на марката в София, Пловдив и Бургас.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.