109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

Зелената империя – тъмната страна на WWF От 20 години швейцарската офшорка е оплетена с политико-икономически лобита в страната ни

Ген. Тодор Бояджиев разкри как е било подслушвано посолството на САЩ

Осъдиха на смърт 16 туркини за принадлежност към ИДИЛ

Най-скъпият Mercedes

Четири електрически мотора, един бензинов V6 с турбо, 11 000 оборота в минута, повече от 1000 конски сили, над 350 км/ч максимална скорост, задвижване на четирите колела с векторно разпределение на въртящия момент! Концептуалният модел AMG Project One е автомобил на суперлативите. Най-хубавото е, че неговите уникални характеристики няма да останат думи на хартия, а ще бъдат претворени в дела. В края на 2019 г. Daimler ще пусне първите екземпляри от лимитирания сериен вариант на модела. Планирани са точно 275 броя за най-запалените колекционери на Mercedes. Със стартова цена от 2,8 милиона евро нагоре това е най-скъпият нов Benz за всички времена. Един изключителен хиперавтомобил, който пренася на улицата хибридните технологии на най-силния отбор във „Формула 1“ в последните години Mercedes.

Концептът AMG Project One е подаръкът за феновете на екстремните коли по случай 50-ия рожден ден на пърформанс  направлението AMG на Mercedes. Досега нито един модел на марката не е бил толкова скъп. И толкова брутален. Изглежда като състезателна машина в категорията на прототипите за Льо Ман. Пътническата кабина е изтеглена напред, тъй като зад нея, в центъра на автомобила, е разположен двигателят. Той се захранва с въздух през голяма кутия на покрива, която преминава в надлъжен карбонов спойлер като перка на акула. С нисък нос, широк капак, тесни светлинни тела отпред и отзад, огромен дифузьор с интегрирани една голяма и две по-малки ауспухови тръби тази машина не прилича на нито един Mercedes. Но притежава обтекаемост и аеродинамични характеристики като на болид от „Формула 1“.

Задвижващата система принципно е позната и е разработена от AMG съвместно с инженерите от отбора на Mercedes. Основна роля играе бензинов турбо мотор V6 с четири разпределителни вала и удивително малък обем от 1600 кубически сантиметра. Това е моторът от колата във „Формула 1“, но „успокоен“ само до 11 000 оборота в минута, за да бъде по-издръжлив и да гори стандартен бензин. Той изпраща към задния мост силата на 670 коня. В колата работят и четири електромотора. Един с мощност 122 конски сили е интегриран в турбокомпресора, за гарантира максимален приток на сгъстен въздух и липса на всякаква турбо дупка, тъй като върти турбината със 100 000 завъртания в минута. Друг електромотор е инсталиран директно на бензиновия агрегат и коляновия вал за подпомагане на мощността, а останалите два електрически двигателя с ресурс по 163 конски сили въртят всяко от предните колела. При намаляване на скоростта те генерират до 80% от кинетичната енергия  и я изпращат в батерията.

Електрическата мрежа е на борда е с напрежение 800 волта – двойно по-високо от масовите хибриди, които са на 400 волта. В електрически режим AMG Project One изминава до 25 км на предно предаване. Но когато се натисне газта, машината се изстрелва напред с помощта на системата за бърз старт и развива и за по-малко от 6 секунди развива 200 км/ч. Трансмисията е автоматизирана с 8 предавки. За разлика от други екстремни модели със спартански интериор, тук водачът и пътникът се настаняват в луксозен кокпит с климатизация, електрически прозорци, тапицерия алкантара. Вътрешно огледало липсва, неговата функция изпълнява един от екраните в кабината. На покрива е инсталирана камера, която записва и показва кадри в реално време.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.