Мустафа Карадайъ: ГЕРБ са длъжни да обяснят за поведението на коалиционните си партньори

Граничари откриха нелегална работилница за обработка на тютюн

Второкласничка от град Добринище с патриаршеска награда

Намалиха присъдата на апаш, почнал да граби дни след затвора

76-годишна жена даде над 8 хил. лв. на ало измамници

Заловиха в Търново мъж, обявен за издирване

Здравният министър: Общините да субсидират дейността на аптеките в малките населени места 

Вижте как ще почиваме през месец май

Американският армейски оркестър в Европа с концерт във Велико Търново

Разбиха автомобил на майка, докато оставя детето си в детската градина

Борисов в “Терем – Хан Крум”: С 1,2 млрд. за сухопътни машини ще постигнем колкото с 4-5 милиарда лева (ВИДЕО)

ПГ на БСП внесе искане за оставката на Емил Христов като зам.-председател на парламента

Прокуратурата образува нови 13 досъдебни производства за безстопанственост в болници в страната

30-годишният Александър, който се простреля в Бургас, дава втори шанс за живот на 3-ма души

588 търновци дарили кръв за три месеца

Най-скъпият Mercedes

Четири електрически мотора, един бензинов V6 с турбо, 11 000 оборота в минута, повече от 1000 конски сили, над 350 км/ч максимална скорост, задвижване на четирите колела с векторно разпределение на въртящия момент! Концептуалният модел AMG Project One е автомобил на суперлативите. Най-хубавото е, че неговите уникални характеристики няма да останат думи на хартия, а ще бъдат претворени в дела. В края на 2019 г. Daimler ще пусне първите екземпляри от лимитирания сериен вариант на модела. Планирани са точно 275 броя за най-запалените колекционери на Mercedes. Със стартова цена от 2,8 милиона евро нагоре това е най-скъпият нов Benz за всички времена. Един изключителен хиперавтомобил, който пренася на улицата хибридните технологии на най-силния отбор във „Формула 1“ в последните години Mercedes.

Концептът AMG Project One е подаръкът за феновете на екстремните коли по случай 50-ия рожден ден на пърформанс  направлението AMG на Mercedes. Досега нито един модел на марката не е бил толкова скъп. И толкова брутален. Изглежда като състезателна машина в категорията на прототипите за Льо Ман. Пътническата кабина е изтеглена напред, тъй като зад нея, в центъра на автомобила, е разположен двигателят. Той се захранва с въздух през голяма кутия на покрива, която преминава в надлъжен карбонов спойлер като перка на акула. С нисък нос, широк капак, тесни светлинни тела отпред и отзад, огромен дифузьор с интегрирани една голяма и две по-малки ауспухови тръби тази машина не прилича на нито един Mercedes. Но притежава обтекаемост и аеродинамични характеристики като на болид от „Формула 1“.

Задвижващата система принципно е позната и е разработена от AMG съвместно с инженерите от отбора на Mercedes. Основна роля играе бензинов турбо мотор V6 с четири разпределителни вала и удивително малък обем от 1600 кубически сантиметра. Това е моторът от колата във „Формула 1“, но „успокоен“ само до 11 000 оборота в минута, за да бъде по-издръжлив и да гори стандартен бензин. Той изпраща към задния мост силата на 670 коня. В колата работят и четири електромотора. Един с мощност 122 конски сили е интегриран в турбокомпресора, за гарантира максимален приток на сгъстен въздух и липса на всякаква турбо дупка, тъй като върти турбината със 100 000 завъртания в минута. Друг електромотор е инсталиран директно на бензиновия агрегат и коляновия вал за подпомагане на мощността, а останалите два електрически двигателя с ресурс по 163 конски сили въртят всяко от предните колела. При намаляване на скоростта те генерират до 80% от кинетичната енергия  и я изпращат в батерията.

Електрическата мрежа е на борда е с напрежение 800 волта – двойно по-високо от масовите хибриди, които са на 400 волта. В електрически режим AMG Project One изминава до 25 км на предно предаване. Но когато се натисне газта, машината се изстрелва напред с помощта на системата за бърз старт и развива и за по-малко от 6 секунди развива 200 км/ч. Трансмисията е автоматизирана с 8 предавки. За разлика от други екстремни модели със спартански интериор, тук водачът и пътникът се настаняват в луксозен кокпит с климатизация, електрически прозорци, тапицерия алкантара. Вътрешно огледало липсва, неговата функция изпълнява един от екраните в кабината. На покрива е инсталирана камера, която записва и показва кадри в реално време.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.