На 20 ноември 2018 да почерпят

2500 евро/кв. в най-желания жилищен район на София В центъра има сделки за 2000 евро/кв.м.

Жълт код за сняг и поледици в осем области на страната утре

Владо Николов се завръща във „Фермата“

Жалко! Националният стадион остана празен за мача на годината

Магнитски може да е бил отровен

Четиримата пострадали при дерайлирането на влака са без опасност за живота

Алергии мъчат 40% от българите Случаите на белодробна недостатъчност зачестяват

Трети сме в ЕС по пренаселени квартири Това е основа за сериозно развитие на пазара през следващите години, смятат брокери

Двама полицаи пострадаха при катастрофа с патрулка в столицата

Армията иска оферти за нови кораби Седем държави се включват в търга

Памела Андерсън се обиди на премиер

Университетската болница в Стара Загора остана без парно

Този протест отдавна не е на майките Той е на една болна жена, която продаде душата си, бог знае на кого, написа една от лидерките на протеста

Шофьор разби с юмрук прозореца на кола след спор за предимство

Нанков: В края на 2020 г. ще е готов пътят до новия граничен пункт с Македония

Снимка: МРРБ

„В края на 2020 г. се очаква да бъде готов пътят към ГКПП „Клепало“ между България и Република Македония.“ Това обяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по време на днешния парламентарен контрол, съобщават от МРРБ.

Транспортната връзка до пункта е около 30 километра, като пътят не е ремонтиран основно от 30 години, стана ясно от думите на министъра. Възложено е изработването на технологичен проект за превантивен ремонт на първите 16 километра от пътя и по прогнозна оценка ремонтът ще струва около 10 млн. лева.

Ремонтните дейности на участъка ще започнат тази година и се очаква да приключат в рамките на 2018 г. За оставащата част от трасето се предвижда частична реконструкция и ново строителство, защото има участък без трасе с асфалтова настилка, каза министърът и уточни, че е нужен нов технически проект, като Агенция „Пътна инфраструктура“ ще го включи в програмата за проектиране за 2019 г. След изготвянето на проекта ще стане ясно каква ще е стойността на строителството на тази отсечка.

Пред депутатите министърът съобщи още, че е осигурено финансирането и за изграждането на кръговото кръстовище на първокласния път ІІ-64 Карлово – Баня – Долна махала – Труд – п.в. Труд – Пловдив – км 48+278 и път ІІІ-606 Голям Чардак – Малък Чардак – Строево – /Труд – Пловдив/. До края на май тази година ще стартират тръжните процедури за избора на изпълнител и на надзор, а до края на година може да започне изграждането.“Средствата, според инвестиционния проект на община Марица, възлизат на 1.1 млн.лв. и ще бъдат осигурени от бюджета на Агенция „Пътна инфраструктура“, обясни Нанков.

Ще се търсят възможности за финансиране от бюджета за изграждането на Околовръстния път на гр. Чепеларе, стана ясно по време на днешния парламентарен контрол. Пътят е част от второкласния път Асеновград – Смолян.

„Община Чепеларе трябва да извърши отчуждителните процедури на имотите, засегнати от проекта“, обясни регионалният министър и добави, че в края на годината, АПИ трябва да е готова с актуализацията на техническите проекти за три подучастъка на обекта. Общата дължина на Околовръстното шосе е с дължина около 4 км и е разделено на 4 участъка.

До края на май месец ще приключи ремонтът на път І-4 в участъка през с.Шереметя община Велико Търново. В момента там се извършват ремонтни дейности за близо 1 млн.лв., осигурени от бюджета на АПИ. След приключване на ремонта ще бъде подновена и пешеходната пътека в селото, планира се полагане на напречна шумяща маркировка преди пешеходната пътека.

„По второкласния път Перник – Брезник също се извършват ремонтни дейности на отделни участъци, при които има деформации“, съобщи министърът в отговор на въпрос на народен представител от ПГ на „БСП за България“. Ремонта се извършва по програмата „Текущ ремонт и поддържане“ на АПИ и по трасето на пътя няма регистрирани свлачищни процеси.

„Обектът е част от свлачище 11“, каза Николай Нанков. По думите му участъкът от км 4 + 700 до км 7 + 620 е ремонтиран преди повече от 40 години, а подучастъкът от км 7 до км 7 +620 метра има пропадане на дясната лента. „Периодично през годините са извършвани ремонтни дейности със средства от бюджета за поддържане на републиканските пътища от област Перник“, допълни министърът. По думите му от км 5 до км 7 е ремонтиран тръбен водостоп с разместени тръби и с извършен ремонт на съоръженията. „Въпреки положените усилия отново се наблюдава пропадане на пътното платно. Необходимо е изпълнение на цялостен ремонт“, заяви Нанков.

Нанков поясни, че в периода 2009 – 2011 г. отсечката от км 7 до + 620 до км 19 + 720 е рехабилитирана и се намира в добро експлоатационно състояние.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.