От 1 юли догодина минималната пенсия ще бъде 250 лева

Въведоха воден режим в две села във Варненско

Община Шумен събра 84% от налозите

Италианската полиция откри един тон кокаин в контейнер с банани

Съсипаха я тая държава – любимо клише на българина

Отпаднаха близо 40 % от кандидатите за матроси

Откриха Седмия международен форум „Балканите – език, история, култура“ във ВТУ В двудневната среща ще вземат участие около 60 учени

Бъдещето на еврото представи в Стопанска академия инвестиционният банкер Гордан Кер

Двама мъже опитаха да оберат хасковлия, след като го заплашиха с нож

Шампионите от „Санк Петербург“ играят „Лебедово езеро“ два пъти

Изследват кръвната захар на 1147 ученици в Търново по проект на Ротари Клубът тази вечер прави благотворителна акция за реализирането на „Плод за капка кръв”

Обемът на язовир „Асеновец“ спадна на 10 млн. при капацитет от 28 млн. кубика ВиК взема вода и от Тунджа, няма да има режим в Сливен

Ремонтите по АМ „Струма“ приключват предсрочно

Проверяват бюлетините за съветници от 97 секции в Шумен

Македонско списание представя бургаски автори

Нанков: С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново

Николай Нанков

С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново. Това коментира днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков в кулоарите на Народното събрание. Той обясни,че причината е подадена жалба от жители на село Хотница. Според Николай Нанков да има обжалвания е нормално, но аргументът в този случай не е точен. „Нито, че ще заобикаля с 30 км, нито, че се увеличава маршрутът между Русе и Велико Търново”, каза още регионалният министър. Той опроверга и твърденията, че магистралата ще „виси” над село Хотница. „Ще има мостови съоръжения на 250 – 300 метра, както и шумозащитни съоръжения“, посочи министърът.

Николай Нанков припомни, че държавата е поела ангажимент да построи скоростен път от магистралата до Горна Оряховица и летището там, тъй като това ще бъде една от индустриалните зони на Северна България. По думите му, от техническа гледна точка, трасето заобикаля със 7 километра града – вариант, който е с около 300 млн. лв. по-евтин от т.нар. „син вариант“, преминаващ почти през центъра на Горна Оряховица.

Регионалният министър съобщи, че ако има прекалено дълго забавяне със сроковете за магистралата, ще започне работата по пътя Ботевград – Мездра. „И без това сме поели ангажимент, ще стартираме през март обществената поръчка на два етапа“, подчерта той и добави, че има прекалено много обекти, но прекалено малък ресурс. „Като внедрим ТОЛ системата, тогава ще можем да говорим накуп за всички“, заключи Нанков.

Предстои ремонт на яз. „Бели Искър“, в момента се подготвя тристранното споразумение, съобщи още министърът. По думите му законът е категоричен – държавата е собственик на язовира, представлявана от областния управител. Това се отнася и за язовир „Огняново“ и всички останали комплексни язовири за питейно-битово осигуряване, стопанисвани от МРРБ, които са в отлично състояние. „Регионалното министерство винаги е извършвало ремонт на язовирните стени“, коментира Нанков и даде за пример язовирите „Студена“ и „Христо Смирненски“.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. всяка магистрала трябва да минава далеч от населените места… другото е геноцид.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.