На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Нанков: С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново

Снимка: МРРБ

С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново. Това коментира днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков в кулоарите на Народното събрание. Той обясни,че причината е подадена жалба от жители на село Хотница. Според Николай Нанков да има обжалвания е нормално, но аргументът в този случай не е точен. „Нито, че ще заобикаля с 30 км, нито, че се увеличава маршрутът между Русе и Велико Търново”, каза още регионалният министър. Той опроверга и твърденията, че магистралата ще „виси” над село Хотница. „Ще има мостови съоръжения на 250 – 300 метра, както и шумозащитни съоръжения“, посочи министърът.

Николай Нанков припомни, че държавата е поела ангажимент да построи скоростен път от магистралата до Горна Оряховица и летището там, тъй като това ще бъде една от индустриалните зони на Северна България. По думите му, от техническа гледна точка, трасето заобикаля със 7 километра града – вариант, който е с около 300 млн. лв. по-евтин от т.нар. „син вариант“, преминаващ почти през центъра на Горна Оряховица.

Регионалният министър съобщи, че ако има прекалено дълго забавяне със сроковете за магистралата, ще започне работата по пътя Ботевград – Мездра. „И без това сме поели ангажимент, ще стартираме през март обществената поръчка на два етапа“, подчерта той и добави, че има прекалено много обекти, но прекалено малък ресурс. „Като внедрим ТОЛ системата, тогава ще можем да говорим накуп за всички“, заключи Нанков.

Предстои ремонт на яз. „Бели Искър“, в момента се подготвя тристранното споразумение, съобщи още министърът. По думите му законът е категоричен – държавата е собственик на язовира, представлявана от областния управител. Това се отнася и за язовир „Огняново“ и всички останали комплексни язовири за питейно-битово осигуряване, стопанисвани от МРРБ, които са в отлично състояние. „Регионалното министерство винаги е извършвало ремонт на язовирните стени“, коментира Нанков и даде за пример язовирите „Студена“ и „Христо Смирненски“.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. всяка магистрала трябва да минава далеч от населените места… другото е геноцид.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.