Прокурор Иван Гешев за фалшивите инвалидни пенсии: В основата на проблема е невъзможността НОИ да контролира разходваните средствата от ТЕЛК

Ангелкова: Жирардери не е лобирал за втори лифт в Банско

Защо държавата е като фурна?

Родители в паника след смъртта на 5-годишно момченце от грип, спират децата от градина

Илияна Йотова: Ромският въпрос няма да се реши с насилствени мерки и събаряне на къщи

Германия и Франция подписват нов договор за сътрудничество

Започва Световният икономически форум в Давос

Грипна епидемия в Софийска област и във Варна е в сила от днес

Д-р Ангел Кунчев за починалото дете след усложнение от грип: Няма други съпътстващи заболявания, състоянието му не е било подценено

Облачно време днес, в някои райони и с валежи

ЕК предупреждава в доклад България за порочни практики при продажбата на гражданство

Пожар избухна на два кораба в Черно море, 10 души загинаха

Легализиране на проституцията и притежаването на оръжие иска главният прокурор на Украйна

Великомъченик Славиша

На 22 януари 2019 да почерпят

Нанков: С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново

Снимка: МРРБ

С шест месеца ще се забави стартът на новата магистрала от Русе до Велико Търново. Това коментира днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков в кулоарите на Народното събрание. Той обясни,че причината е подадена жалба от жители на село Хотница. Според Николай Нанков да има обжалвания е нормално, но аргументът в този случай не е точен. „Нито, че ще заобикаля с 30 км, нито, че се увеличава маршрутът между Русе и Велико Търново”, каза още регионалният министър. Той опроверга и твърденията, че магистралата ще „виси” над село Хотница. „Ще има мостови съоръжения на 250 – 300 метра, както и шумозащитни съоръжения“, посочи министърът.

Николай Нанков припомни, че държавата е поела ангажимент да построи скоростен път от магистралата до Горна Оряховица и летището там, тъй като това ще бъде една от индустриалните зони на Северна България. По думите му, от техническа гледна точка, трасето заобикаля със 7 километра града – вариант, който е с около 300 млн. лв. по-евтин от т.нар. „син вариант“, преминаващ почти през центъра на Горна Оряховица.

Регионалният министър съобщи, че ако има прекалено дълго забавяне със сроковете за магистралата, ще започне работата по пътя Ботевград – Мездра. „И без това сме поели ангажимент, ще стартираме през март обществената поръчка на два етапа“, подчерта той и добави, че има прекалено много обекти, но прекалено малък ресурс. „Като внедрим ТОЛ системата, тогава ще можем да говорим накуп за всички“, заключи Нанков.

Предстои ремонт на яз. „Бели Искър“, в момента се подготвя тристранното споразумение, съобщи още министърът. По думите му законът е категоричен – държавата е собственик на язовира, представлявана от областния управител. Това се отнася и за язовир „Огняново“ и всички останали комплексни язовири за питейно-битово осигуряване, стопанисвани от МРРБ, които са в отлично състояние. „Регионалното министерство винаги е извършвало ремонт на язовирните стени“, коментира Нанков и даде за пример язовирите „Студена“ и „Христо Смирненски“.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. всяка магистрала трябва да минава далеч от населените места… другото е геноцид.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.