Наоми Кембъл: Цветнокожите са пазарна ниша, харчим много пари

Автор: Труд
Наоми Кембъл: Цветнокожите са пазарна ниша, харчим много пари

Цветнокожите са интересна пазарна ниша, която харчи много пари. Това заявява Наоми Кембъл, говорейки за стереотипите в модата пред агенция „Ройтерс“. По думите ѝ, все повече козметични марки създават продукти, които съобразяват с различните цветове на кожата. 

Според супермодела браншът отдавна търпи критики за това, че няма етническо разнообразие, но това скоро ще се промени с движение като „Животът на чернокожите има значение“. 

По думите на Кембъл, след протестите заради системния расизъм, на който е подложено чернокожото население в САЩ, много компании се замислят за основни промени. По този начин повече цветнокожи ще могат да се развиват в областта на дизайна, стайлинга и гримьорството.

„Сега целият свят говори с един глас и този факт ме обнадеждава, че ще настъпят желаните от нас промени!“, сподели легендарният модел. 

Наоми, която наскоро стана на 50 години и обяви, че няма да спира работа, е първият цветнокож модел, снимал се за кориците на френския Vogue и списание Time.

Най-четени