Не пускат „Асикс“ да облича „лъвовете“

Българската федерация по волейбол заложи скандал при избора на екипировка за националните отбори. Според правилата централата по традиция пуска обществена поръчка за доставчик, като сега са се явили двамата кандидати. Единият – „Кей Дифужън“, обаче е скандално декласиран. Компанията дълги години снабдяваше националните отбори с екипи на японския производител „Асикс“.

„Не сме съгласни с отстраняването ни от конкурса – заяви изпълнителният директор на „Кей Дифужън“ Красимир Гайдаров. - Случи се по много неясни причини, след като сме изпълнили абсолютни всички изисквания за участието в обществената поръчка. Подадохме жалба до КЗК и чакаме нейното решение.“

Ако то се забави, е възможно националните отбори да останат без нови екипи за летните състезания – Лигата на нациите, олимпийската квалификация и европейските първенства за мъже и жени.

При отварянето в офиса на БФ по волейбол офертата на „Кей Дифужън“ е била по-добрата – 109 463 лева, докато другият кандидат „Спорт Депо“ е предложил да изпълни поръчката за 120 772 лв.

Френският гигант пък ще снабдява „лъвовете“ и останалите ни отбори с екипи на италианския производител „Ереа“. За такива настояваше Радостин Стойчев, когато беше треньор на националите.

До 2011-а „Кей Дифужън“ беше собственост на волейболната легенда Любо Ганев, но Гайдаров твърди, че отдавна вицепрезидентът на БФВолейбол и БОК няма нищо общо с компанията.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Спорт