Над 800 жертви на COVID-19 в Турция, заразените са близо 40 000

Великобритания регистрира нов рекорден ръст на смъртните случаи за денонощие

27-годишна родилка стана жертва на COVID-19 в Северна Македония

Трябват антикризисни мерки и за медиите

ЕС насочва 20 млрд. евро към чужди държави за справяне с COVID-19

Бърни Сандърс се отказва от надпреварата за президент на САЩ

Хиляди хора горят с платени почивки Много туроператори могат да бъдат заличени заради прекратени застраховки

Над 60 000 починали от коронавируса в Европа

ЕК одобрява схема за гаранция от 255 млн. евро за малките и средните дружества в България

Захариева: Парите за „такса“ коронавирус ще бъдат върнати на гражданите

Тълпи на пазарите въпреки карантината Търговци и клиенти не ползват маски и ръкавици, показа проверка на “Труд”

Лондон не планира да сваля мерките

ДДС при продажба на недвижим имот

75-годишен мъж дари пенсията си на болницата в Чирпан

Българин отказа да си сложи маска в магазин във Виена и заплаши служители с отвертка, задържаха го

Не пускат „Асикс“ да облича „лъвовете“

Българската федерация по волейбол заложи скандал при избора на екипировка за националните отбори. Според правилата централата по традиция пуска обществена поръчка за доставчик, като сега са се явили двамата кандидати. Единият – „Кей Дифужън“, обаче е скандално декласиран. Компанията дълги години снабдяваше националните отбори с екипи на японския производител „Асикс“.
„Не сме съгласни с отстраняването ни от конкурса – заяви изпълнителният директор на „Кей Дифужън“ Красимир Гайдаров. – Случи се по много неясни причини, след като сме изпълнили абсолютни всички изисквания за участието в обществената поръчка. Подадохме жалба до КЗК и чакаме нейното решение.“
Ако то се забави, е възможно националните отбори да останат без нови екипи за летните състезания – Лигата на нациите, олимпийската квалификация и европейските първенства за мъже и жени.
При отварянето в офиса на БФ по волейбол офертата на „Кей Дифужън“ е била по-добрата – 109 463 лева, докато другият кандидат „Спорт Депо“ е предложил да изпълни поръчката за 120 772 лв.
Френският гигант пък ще снабдява „лъвовете“ и останалите ни отбори с екипи на италианския производител „Ереа“. За такива настояваше Радостин Стойчев, когато беше треньор на националите.
До 2011-а „Кей Дифужън“ беше собственост на волейболната легенда Любо Ганев, но Гайдаров твърди, че отдавна вицепрезидентът на БФВолейбол и БОК няма нищо общо с компанията.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.