Облагане при наемане на чужденци и ДДС при ремонт

Варненски ортопеди имплантираха последен модел раменна става

Пожарникари от Сливен спасиха заклещена в ограда сърна

Учредиха награда „Валери Петров”

Шест години затвор за катастрофа на магистрала „Тракия“, при която загина семейство с малко дете

Премиерът: Във вторник ще гласуваме 7,5 млн. лева за УНСС (ВИДЕО)

Студентският театър към Стопанската академия в Свищов чества половин век

Парламентът отмени по-високия имотен данък за второ жилище в курортите

Калоян Паргов: Нова, справедлива и социална Европа е нашата цел

Пътна полиция в готовност за голямото преселение преди великденските празници

Военновъздушните сили започват подготовка за парада от 2 май

Патриарх Неофит на Велики четвъртък: За много години, Бог да ви помага!

Деница Златева: При спечелване на евроизборите, ще искаме предсрочен парламентарен вот

Спецпрокуратурата предаде на съд Румен Овчаров за умишлена безстопанственост, ощетила „Мини Бобов дол“ с 24 млн. лева

Рапърът Venci Venc’ се раздели с мустаците си (СНИМКА)

Не пускат „Асикс“ да облича „лъвовете“

Българската федерация по волейбол заложи скандал при избора на екипировка за националните отбори. Според правилата централата по традиция пуска обществена поръчка за доставчик, като сега са се явили двамата кандидати. Единият – „Кей Дифужън“, обаче е скандално декласиран. Компанията дълги години снабдяваше националните отбори с екипи на японския производител „Асикс“.
„Не сме съгласни с отстраняването ни от конкурса – заяви изпълнителният директор на „Кей Дифужън“ Красимир Гайдаров. – Случи се по много неясни причини, след като сме изпълнили абсолютни всички изисквания за участието в обществената поръчка. Подадохме жалба до КЗК и чакаме нейното решение.“
Ако то се забави, е възможно националните отбори да останат без нови екипи за летните състезания – Лигата на нациите, олимпийската квалификация и европейските първенства за мъже и жени.
При отварянето в офиса на БФ по волейбол офертата на „Кей Дифужън“ е била по-добрата – 109 463 лева, докато другият кандидат „Спорт Депо“ е предложил да изпълни поръчката за 120 772 лв.
Френският гигант пък ще снабдява „лъвовете“ и останалите ни отбори с екипи на италианския производител „Ереа“. За такива настояваше Радостин Стойчев, когато беше треньор на националите.
До 2011-а „Кей Дифужън“ беше собственост на волейболната легенда Любо Ганев, но Гайдаров твърди, че отдавна вицепрезидентът на БФВолейбол и БОК няма нищо общо с компанията.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.