Бившият съпруг на Виктория Маринова: Не знам как ще погледна Северин Красимиров

14-годишно момче скочи от 4-ти етаж след семеен скандал в Роман

Лимузината на Путин – за продан Всеки богаташ може да купи Aurus Senat

Засякоха неправоспособен водач да управлява пиян нерегистриран мотор в Свищов Дрегерът отчел 3,07 алкохол в кръвта му

МЕТРО България отбеляза 20 години с голямо събитие за над 1000 гости Фондацията, Теодоси Спасов и 100 каба гайди се погрижиха за празничното настроение

Иван Нейков: Хората, които не са подали документи за пенсиониране, да изчакат до намирането на решение

Борисов обеща избираемо място за СДС в евролистата на ГЕРБ

Спецпрокуратурата и КПКОНПИ с акция в община Червен бряг, разследват кмета Данаил Вълов

Преразглеждат лиценза на самолетите Боинг 737 МАХ

Земетресение с магнитуд от 5,8 по скалата на Рихтер е регистрирано в Турция

И не само заради пенсиите ще става зле

Защо Валери Божинов и Николай Михайлов не са едновременно титуляри за „Левски“?

Калоян Паргов: Време е Фандъкова да спре да раздава оценки на БСП и да се погрижи за шофьорите Цветан Цветанов и столичният кмет да оставят гражданите сами да решат кой върши работа и кой си приписва заслуги, призова председателят на БСП - София

Румен Петков: Елена Йончева постъпи некоректно със Станишев, приемайки да бъде водач на листата на БСП

Димо Гяуров за самообгазилите се полицаи: Когато се издъниш, трябва да си признаеш

Николай Нанков: ЕК обмисля единен фонд за пътна безопасност България има нужда от 3 млрд. лв. за 2020-2030 г.

Европейската комисия обмисля създаването на единен фонд за пътна безопасност през периода 2020-2030 г., обяви министърът на регионалното развитие Николай Нанков по време на международна конференция „Пътна безопасност: Нови технологии и добри световни и европейски практики“. Нуждите на България към момента се изчисляват на около 3 млрд. лв. за мерки и дейности за безопасност на движението.

ЕК изисква на база на бъдещия дебат, който стартира от май, по темата „Стратегическа рамка за пътна безопасност“, информация от всички страни от ЕС за това какви дейности в тази връзка ще бъдат предприети и какъв е необходимият за това ресурс. По темата „инфраструктура“, в частта „пътна безопасност“, подадохме мерки и дейности на стойност над 3 млрд. лева. От тях 2,6 млрд. лева са средства за пътна безопасност по съществуващите пътища и около 730 млн. лева са за тези, които се предвижда до 2030 г.- да бъдат изградени – автомагистрали, скоростни пътища, обясни Нанков.

Шефът на Агенция „Пътна инфраструктура“ Дончо Атанасов съобщи, че освен за 33-километровия път Ботевград-Мездра, за който вече е пуснат търг, ще бъде пусната поръчка за Кресненското дефиле в края на април-началото на май. Идеята е през 2018 г. да започне и следващият етап от магистрала „Хемус“ до Велико Търново и за пътя Русе-Бяла. Това са едни от най-опасните пътища в България.

По-късно днес министър Нанков ще даде начало на строителството на 9,3-километровото продължение на „Хемус“ от Ябланица до Боаза.

От 2011-2017 г. в България на пътя има 4615 убити и 60 904 ранени, обяви секретарят на Държавно-обществената комисия по проблемите на безопасността на движението по пътищата Алекси Кесяков. 207 от жертвите и 774 от ранените са деца.

Само за 2016 г. са изплатени 700 млн. лв. по застраховки „Гражданска отговорност“ и „Каско“. В това число не са включени медицинските разходи, а сумата, която губи България годишно заради катастрофите, е много по-голяма.

Началникът на „Пътна полиция“ комисар Бойко Рановски каза, че КАТ не събира данни как влияе на пътната безопасност състоянието на автомобилите и на пътищата. В отговор на въпрос той обясни, че тези данни идват в „Пътна полиция“ чак в експертизите по досъдебните производства, които може да бъдат изготвени около година след катастрофата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. няма лошо, но с такава интеграция не ставаме ли нещо като 16тата тогава (сега 27ма република)?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.