Тежки глоби от ЕК заради „зеления“ хаос в Натура 2000 Министерският съвет отлага промените в Закона за биологичното разнообразие, които са единственият изход от ситуацията

Комикът Владимир Зеленски води със 73,2% според първите данни от президентските избори в Украйна

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 април 2019

Банките стават клиент №1 на колекторските фирми Събирачите на дългове се готвят да изкупят банкови вземания за още над 500 млн. лева

Най-много катастрофи стават привечер

Пускат през есента отсечката между Ябланица и Боаза

Всички задържани след спецакцията срещу ало измамници в Горна Оряховица остават в ареста

Над 200 жертви взеха 8 атентата в Шри Ланка (обзор)

Над 3000 дървета засадиха 150 доброволци от „Джи Пи Груп” Дружеството участва в проекта Новата гора

Слаба избирателна активност на президентските избори в Северна Македония

Бракуват агнешко с нечетлив печат Агенцията по храните проверява магазините в цялата страна

Велики пилоти с покана за рали „България”

17 души дариха кръв навръх Цветница в Търново Акцията бе организирана за поредна година в неделното училище на църквата "Св.Никола"

Над 100 рисувани чадъра от децата на ЦЛТРДБ вече са част от вдъхновяващата арт инсталация

Нападнаха лидера на водещата опозиционна партия в Турция (ВИДЕО)

Николай Нанков, зам.-министър на МРРБ: Осигурени са 1.350 млрд. лева за магистрала „Хемус“ до Велико Търново

За изграждането на 136 км на магистрала „Хемус“ от Плевен-Ловеч до Велико Търново са осигурени 1.350 млрд лева с ДДС, които включват и проектирането. Парите са на специална сметка в БНБ и ще се изразходват само за автомагистралата, каза във Варна зам.-регионалният министър Николай Нанков.

Той посочи, че това е най-ниска цена на километър, теренът е много сложен, като включва и три тунелни съоръжения. След Великден ще бъдат направени две първи копки в участъка между Плевен и Ловеч и на пътен възел „Боаза“ към Тетевен. С подготвените промени в Закона за държавната собственост по отношение на размера на обезщетенията ще спестим близо година за отчуждителните процедури, които са най-тежки в този процес по отношение на националните обекти, каквато е АМ „Хемус“, посочи Нанков. Те бавят участъка Белокопитово-Буховци, коментира той. В 2021 г. трябва да се приключи магистралата от Плевен до Ловеч, а 2022-2023 г. и до Велико Търново.

Тази година започване изграждането на естакада за укрепване на свлачището в местността „Трифон Зарезан“, заради което панорамният път за Златни пясъци е затворен вече 20 години. Има одобрен проект за съоръжението от Експертен съвет, а необходимите 15 млн. лева с ДДС ще бъдат осигурени от бюджета на АПИ, в който тази година има 100 млн. лева за аварийни мероприятия при свлачища и срутища, каза зам.-министърът.

До началото на сезона 4-5 юни трябва да приключи превантивен ремонт на Аспаруховия мост. По отношение на изграждане на втори Аспарухов мост с европейски пари Нанков каза: „Брюксел да не една каса, която стои и чака някой да я отвори. Аз първо искам да попитам къде са тези 700 млн. лева за втори мост? Едно е научната фантастика, друго са реалните, обективните възможности“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.