Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Мъж обгоря след инцидент в леярна Прокуратурата проверява и друг случай

Валери Жаблянов в блиц пред “Труд”: ГЕРБ удрят всеки, който не им харесва

Легионер стрелец обвинен за хулиганство Горския човек заплашил служители на МВР, че ги очакват много изненади

Световният бронзов медалист Антъни Иванов избра плувния басейн в Благоевград за подготовка за шампионата в Гърция

Еди Рама: Изказването ми за общ президент на Албания и Косово беше извадено от контекста

Николай Нанков: Магистрала “Струма” ще е готова напълно в средата на 2023 г.

През 2019 година ще стартира строителството на най-тежкия участък от АМ „Струма“, а в средата на 2023 г. магистралата ще бъде напълно завършена . Това заяви в кулоарите на Народното събрание министърът на регионалното развитие и благоустройство Николай Нанков по повод одобрението на апликационната форма за проекта.

1060 дни, почти 3 години, е срокът за изпълнение на тунела, на останалите съоръжения е 600 дни, обясни той. За тунела „Железница“ има обявена обществена поръчка, разделена на 3 обособени позиции.

„Най-радващата новина е, че не с национално финансиране, а с европейски средства ще бъде изградена магистралата. Националните средства, които към момента бяха разходени, ще се сертифицират и възстановят по линия на европейската програма. По-добра новина за АМ „Струма“ в последните месеци едва ли е имало“, коментира Николай Нанков.

„Върнахме отново доверието на ЕК. Знаете какви периоди преживяхме през февруари, когато изчезваха документи за обществени поръчки за тунела „Железница“. Мисля, че със съвместни усилия това не оказа негативно влияние, а напротив – вчера резултатът в Брюксел беше перфектен“, заяви министърът.

Новото трасе в посока София ще минава източно от дефилето и ще е с магистрални габарити и ограничена скорост на движение, а старият път през дефилето ще бъде разширен и към него ще се изгради необходимата екологична инфраструктура“. „Скоростта ще бъде 80 км с всички необходими ограничения, за да гарантираме в максимална степен безопасността на преминаване“, уточни Николай Нанков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете