Арестуваха джихадист на „Шанз-Елизе“, подготвял атентати в Париж и България

Варненски гимназисти отново са първи в конкурс на НАСА

УЕФА разследва Роналдо

Жервтвите на стрелбата в Утрехт станаха три

„Росатом“: Ще построим АЕЦ „Белене“, но при изисквания, гарантиращи изгодата на Русия от реализацията на проекта

БДЖ съобщава за зачестяване на случаите на замеряния на влакове с камъни

Зонта клуб и болницата в Горна Оряховица организираха безплатни гинекологични прегледи Кампанията е по проекта "100 Х 100" здрави

Крадци на зайци ще се поправят с труд в полза на обществото

Обучават безработни за продавачи и застрахователи 8 лв. дневна стипендия, докато учат

Лекарства за кръвно могат да увеличат риска от внезапно спиране на сърцето

Министър Желязков: 4 милиарда лева е необходимият бюджет за реализацията на всички стратегически жп проекти у нас

Холандската полиция търси 37-годишен турчин за стрелбата в Утрехт (СНИМКА)

Георги Вергиев заема мястото на Славчо Велков в Народното събрание

Мария Габриел: 75% от младите хора в Европа не могат да различат фалшивите новини

НАТО призова Русия да върне Крим на Украйна

НКЖИ отхвърля версията за счупената стрелка, причинила дерайлирането на товарния влак

До края на деня ще бъдат изтеглени двата локомотива, които дерайлираха вчера на Централна гара в Пловдив. Това заяви пред БНР генералният директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура“ Красимир Папукчийски. Тече проверка за теглително уравновесяване на локомотивите, което се провежда под ръководството на председателя на комисията по разследването на инцидента.

В момента се свалят данните от черната кутия на машината.

Генералният директор на НКЖИ заяви, че не приема тезата на фирмата-собственик на композицията, че счупен език на стрелка е причина за инцидента.

„Бих попитал фирмата – на какво основание могат да кажат това нещо? Защото аз бих задал въпрос – дали са сигурни в състоянието на локомотивите си – дали са в добро състояние“, коментира Красимир Папукчийски.

Той уточни, че няколко часа преди инцидента по същия маршрут минават две други композиции с по-голяма брутна тежест.

„Не мога да се произнеса за причините. Вчера бяха взети проби от метала на езиковата част, проби и от раменната релса, които са дадени за химически анализ. Предстои и доста сериозна проверка сега на локомотивите, мерене на вагоните. Комисията има доста работа. Реално можем да кажем, когато получим резултатите от химическите проби и след приключване на проверките“, коментира генералният директор на НКЖИ.

Красимир Папукчийски допълни, че не се съмнява в релсовия път:

„Това е една от най-натоварените гари в България, където минават среднодневно 150 влака. Нямам съмнения, че състоянието на железопътната инфраструктура е лошо за да преминават такива влакове“, категоричен е Папукчийски.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.