Нови електронни услуги в детските градини в Пловдив

Община Пловдив въведе в детските градини нова електронна система, чрез която се отразяват присъствията и отсъствията на малчуганите в групите, начисляват се автоматично дължимите такси за посещение и се проследяват куп натурални показатели, необходими за административните дейности.

Освен оптимизиране на работата на администрацията има нововъведения и за родителите – те вече получават по електронната поща писма с дължимите суми и сроковете за плащането им, както и информация за обявени карантини за инфекциозни заболявания в посещаваните от децата им групи.

По-бързо се осъществява и самото плащане на място в забавачките, като квитанциите за платени суми ще се разпечатват директно от новата система. Тя стартира с въвеждане на данните за присъствия и отсъствия на децата в електронните дневници за месец януари.

Отразяването им е достъпно и за учителите и служителите от детските градини, като разработката осигурява лесно и бързо въвеждане на информацията. След първоначалното запознаване със системата и проведеното обучение на представители на детските градини, всички в срок се справиха с генерирането на таксите за януари. Родителите, предоставили адреси на лични електронни пощи в системата за прием, вече получиха първите писма от новата електронна система.

В средата на 2017 г. в Пловдив ще заработи и електронна система за прием в първи клас, която ще улесни значително родителите. Общинският съвет вече прие единни правила за прием, като първото класиране за училищата ще е през месец юни.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.