Задължителен ли е медицинският преглед, когато започваме работа

Габриела Василева: Нямам сериозен приятел Явяването на конкурс за красота е истински адреналин, признава носителката на титлата Мис Лято Лондон

Разследват повредена спирачна система на автомобил в Горна Оряховица Предполага се, че злодеянието е умишлено

Два трактора изгоряха в област Монтана

Товарен автомобил блъсна излязла внезапно на платното каруца При удара конят е умрял на място, няма пострадали хора

Ед Шийран имал само 2-ки по музика в колежа

Клошар подпали покрив, съседи гасиха огъня сами

Експерт: Розовото фламинго вече не е необичайна гледка в България

Пожари изпепелиха лек автомобил и селскостопанска постройка Пламъците са засегнали и необитаема къща в свищовското село Алеково

Пищните форми на Клои Кардашиян

Повдигнаха обвинение на майката на починалото бебе в село Падеш

13 с интерес към АЕЦ „Белене“, 7 искат да са инвеститори

Световен отровител 19 със серен двуокис е България (обзор) 350 000 тона от отровния газ изхвърлила страната ни в атмосферата през 2018 г.

Кейти Холмс и Джейми Фокс се разделиха

Засипват с пръст старото сметище на Свищов

Нови процедури намаляват шума от самолетите на Летище София

Във връзка с нарастването на въздушния трафик на летище София, BULATSA, ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ и „Летище София“ ЕАД предприеха допълнителни мерки за ограничаване на самолетния шум до летище София, влезли в сила от 26 април. Това съобщиха от „Ръководство въздушно движение“.

Въвежда се процедура за намаляване на авиационния шум при отлитане в източно направление, която предвижда след излитане самолетите, които се отправят към западно-европейските летища, да набират абсолютна височина от 4500 фута/1370 метра, след което да изпълняват завой на ляво. Мярката ще позволи да не се прелита над с. Долни Богров, а ако някои от тях минават, ще бъдат на височина от 1000 метра над сградите, вместо на 400 метра, както беше досега.

Ще бъде намален и авиационният шум при спиране на самолетите, след кацане на пистата на летище София. Процедурата отчита увеличената дължина на пистата и предвижда след кацане самолетите да не спират чрез използване на максималната обратна тяга на двигателите. Това ще позволи намаляване на шума над кварталите, разположени непосредствено до летището (Хр. Ботев, Сухата река, В. Левски).

В случаите на задължително излитане в посока към гр. София за времето 23.00 – 06.00 часа, то ще се изпълнява от началото на пистата. Предвижда се използване на цялата увеличена дължина на пистата на летище София и ще позволява прелитането над града да се извършва на по-голяма височина.

Процедура за забрана за отклонение от установените траектории на полета, с цел съкращаване на дължината на маршрута, при абсолютна височина по-малка от 5000 фута/1500 метра ще ограничи практиката веднага след излитане самолетите да се отправят по най-късия път към летището за кацане. Мярката ще намали самолетния шум над гр. София и с. Долни Богров.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.