Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Нов шоурум продаде коли, преди да бъде открит

Още преди да бъде официално открит, новият шоурум на Nissan в София е реализирал продажби на 8 автомобила. Комплексът вече работи, след като отвори врати на Околовръстния път в отсечката между Симеоново и Бистрица. За по-малко от година там изникна търговско-сервизният център на „Омникар“, което е седмото дилърство на японската марка в България и второ в София. Фирмата информира, че в обекта са вложени 3 млн. лева – 1,3 млн. в земята, 1,4 млн. в строителство и около 300 000 лв. в оборудване и корпоративна визуализация.

Новият комплекс се простира на повече от 1000 кв. метра, като шоурумът заема половината площ и в него се изложени осем експонатни автомобила, а сервизното отделение с приемна и склад за части се помества върху 550 кв. метра. „Откриването на нов център за нас беше естествен и дългоочакван момент предвид увеличаващия се пазарен дял на Nissan в България и в световен мащаб и факта, че Qashqai е най-продаваният кросоувър“, коментира Оливие Жан, генерален директор на Renault Nissan в България.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.