Николета Лозанова отново стана булка

Шефът на КЕВР: Топлоенергията няма да поскъпне двойно

Жена, с над 3 промила алкохол, катастрофира в София

Навесът на метростанция „Ломско шосе“ протече

Българинът с имение в Бевърли Хилс го купил за 24 млн. долара повече отколкото предишния собственик

Благо Джизъса чете за духовния живот

Община Търговище пуска търг за отдаване под наем на 366 имота за земеделски цели

Бригада от 7 души преди 56 години започва изграждането на музей „Етъра“ в Габрово Уникалната културна институция е отворена на 7 септември 1964 година и досега е посетен от почти 13 700 000 души

Десет забележителни личности от Елена са били депутати в Учредителното събрание

Спипаха дядо с незаконни пищови в ломско село

Общо 12 800 лв. са изплатените глоби за нарушенията на Беър Грилс в Рила

Велико Търново посреща нощта на Възкресение на крепостта Царевец

Пускат новия булевард „Васил Левски“ във Варна за Великден

Сидеров: Евроизборите са сложни заради отрващението на хората от корупционните скандали

Двойно се увеличили делата за убийство в Апелативния съд Търново Тромавата конкурсна система води до голяма натовареност на съдиите

Ноу хау в созополски ресторант: 20 лева за празен стол От заведението: Обиждали са сервитьора, това е единичен случай

Възмутени клиенти на рибен ресторант в Созопол биха тревога заради нечуван скандал. В заведението им поискали да платят за празните столове на масата. Клиентите получили касова бележка, в която под филе от лаврак, салата с чушки, узо и останалото, което са консумирали, пише буквално: „Резервиран стол-празни други- 80 лева“. На масата е имало четири празни стола, става ясно от бележката.

Случката се е разиграла в изключително луксозен ресторант на пристанището в Созопол – Miloz Fish & Grill.

„Труд“ се свърза с управителя на заведението Тони Матеев. Той обясни, че клиентите са се държали арогантно. Резервирали повече столове и дори сервитьорът отказал да ги обслужва.

„Нямаме такава такса. Върви злостна кампания срещу нас. От 20 години работя с клиенти, но такъв случай не съм имал. Не мога да се съглася някой да се държи по този начин с моя персонал. Върнали сме много хора, ресторантът е претъпкан. В същото време те резервират 10 места, а идват 6 човека“, разказа Матеев.

По думите му тази сметка е единичен случай, а парите само са начислени, без да са взети от клиентите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (6)

  1. Не са взети от клиентите, защото не са могли. Че май са щели да ги бият…

  2. Ahaaa i kasoviq bon e izdaden s vklu4ena vaprosnata suma ot 80 leva. Ako mine mine i sledva6tiq put zapovqdaite otnovo.. Po moreto se raz4ita s ednokratni udari i za novi ribi klienti.Edni si trugvat novi ribi idvat vseki den i nali sega e moderno da se hodi po ribni restoranti i se qdat morski darove..V sllu4aq i klientite ne sa pravi ako sa rezervirali v pove4e mesta ot zaetite..

  3. Това даже не е касова бележка !!! Много се съмнявам , че като си платиш после ще ти пуснат такава!

  4. ТИ КАТО ТРЪГНЕШ ДА СИ ПЛАЩАШ ЗА МАСРАФО,НАЛИ ТРЕБЕ ДА ТИ ДОКАРАТ БУМАГАТА С ЩО СИ СЕ ТЪПЧИЛ.ПА ПОСЛЕ ИНТЕРЕСНОТО Е ДАЛИ КЕ ПЛАТИШ.

  5. Какво е това дзадзики бе хаймани ? Не може ли да го пишете просто на български: млечна салата- византийци долни!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.