Доналд Тръмп е поискал изготвянето на доклад относно възможните нарушения на договор от страна на Русия

Кралица Елизабет Втора за пръв път присъства на Лондонската седмица на модата

Уърлпул изтегля над 310 000 потенциално опасни електрически кани

Десетки българи са завлечени с пари от интернет измамник във Великобритания

Парфюмите и шампоаните замърсяват атмосферата повече от автомобилите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 21 февруари 2018

Шофьори без книжка излизат на пътя Разрешават на кандидат-водачите да карат с придружител

Израел ни предлага ракети spike (шип) Противотанковите средства на държавната военна компания RAFAEL са без конкуренция в света

Проф. Плочев: Не знам кой ми е началникът, не се чувствам виновен

Пенсионен фонд на Европарламента е на червено Регистрираният дефицит е от 326 млн. евро, има риск да се наложи данъкоплатците да го покрият

Мъж се барикадира в къща в тополовградското село Орешник

В Южна Франция бяха арестувани трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния през август 2017 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 21 февруари 2018 г.

Цветан Цветанов: С „Обединени патриоти“ сме единодушни за оставката на Валери Жаблянов

Чавдар Златев е новият член на УС на Fibank

Ноу хау в созополски ресторант: 20 лева за празен стол От заведението: Обиждали са сервитьора, това е единичен случай

Възмутени клиенти на рибен ресторант в Созопол биха тревога заради нечуван скандал. В заведението им поискали да платят за празните столове на масата. Клиентите получили касова бележка, в която под филе от лаврак, салата с чушки, узо и останалото, което са консумирали, пише буквално: “Резервиран стол-празни други- 80 лева”. На масата е имало четири празни стола, става ясно от бележката.

Случката се е разиграла в изключително луксозен ресторант на пристанището в Созопол – Miloz Fish & Grill.

“Труд” се свърза с управителя на заведението Тони Матеев. Той обясни, че клиентите са се държали арогантно. Резервирали повече столове и дори сервитьорът отказал да ги обслужва.

“Нямаме такава такса. Върви злостна кампания срещу нас. От 20 години работя с клиенти, но такъв случай не съм имал. Не мога да се съглася някой да се държи по този начин с моя персонал. Върнали сме много хора, ресторантът е претъпкан. В същото време те резервират 10 места, а идват 6 човека”, разказа Матеев.

По думите му тази сметка е единичен случай, а парите само са начислени, без да са взети от клиентите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Не са взети от клиентите, защото не са могли. Че май са щели да ги бият…

  2. Ahaaa i kasoviq bon e izdaden s vklu4ena vaprosnata suma ot 80 leva. Ako mine mine i sledva6tiq put zapovqdaite otnovo.. Po moreto se raz4ita s ednokratni udari i za novi ribi klienti.Edni si trugvat novi ribi idvat vseki den i nali sega e moderno da se hodi po ribni restoranti i se qdat morski darove..V sllu4aq i klientite ne sa pravi ako sa rezervirali v pove4e mesta ot zaetite..

  3. Това даже не е касова бележка !!! Много се съмнявам , че като си платиш после ще ти пуснат такава!

  4. ТИ КАТО ТРЪГНЕШ ДА СИ ПЛАЩАШ ЗА МАСРАФО,НАЛИ ТРЕБЕ ДА ТИ ДОКАРАТ БУМАГАТА С ЩО СИ СЕ ТЪПЧИЛ.ПА ПОСЛЕ ИНТЕРЕСНОТО Е ДАЛИ КЕ ПЛАТИШ.

  5. Какво е това дзадзики бе хаймани ? Не може ли да го пишете просто на български: млечна салата- византийци долни!!

Отговорете