На 17 декември 2018 да почерпят

Дидо от Д2 е големият победител във Фермата Съединение

Пет станаха жертвите на стрелеца от Страсбург

Невена Коканова открива Димитър Маринов преди Спилбърг Грандамата на българското кино е първата учителка на звездата от холивудския фаворит „Зелена книга“

Звезден финал на „Фермата“, Дидо от Д2 и Ваня отвяха Росица и Роман 

Порошенко: Няма да се удължава военното положение в Украйна, освен в случай на нападение от Русия

Медицински хеликоптер се разби в Португалия, четирима души загинаха

Льо Пен бие Макрон на президентски избори Сондаж отреди на крайнодясната лидерка 27% от гласовете

Гъста мъгла отменя полети в Холандия

Миле Китич слуша Фики в дома си

Катар има намерения да увеличи дяловото си участие в Дойче Банк

Израелци искат анексия на част от Западния бряг Депутати и министри се включиха в демонстрация на заселници

Каракачанов дава на съд за клевета бившия шеф на дирекция „Българско гражданство“ Катя Матева 

БНБ съветва: Банките да затегнат кредитните условия Предупреждават, че при вдигане на лихвите ще се увеличат лошите заеми

Поръчваме по интернет стоки от столични пазари Планира се ремонт на Женския пазар и първият пазар изцяло за български стоки

Няма отбор от Висшата лига без букмейкър на екипите

Всички 20 отбори от Висшата лига имат на екипите си букмейкърска компания, спонсорираща клубовете от най-популярното първенство в света.
При седем от тях – Борнемут, Кристъл Палас, Стоук Сити, Съндърланд, Уотфорд, Уест Хем и Уест Бромич, спонсорът е основен и името му стои отпред на фланелката. При останалите надписът е или на гърба, или на ръкава, или на гащетата.
Изследването показва, че букмейкърите са инвестирали 100 милиона евро за година в английския спорт, а впечатляващата сума от 80 милиона е отишла във футбола.
Различните клубове се ориентират и към различен модел на партньорство. Така например Маратонбет е спонсор на Юнайтед за цял свят с изключение на Китай и САЩ.
Още през 2013 година Бодог пък подписва с Арсенал, като по договор „артилеристите“ рекламират компанията в Азия. Челси пък има договор с Бетфеър за Европа, но без Британия, Италия и Ейре, където тази функция се изпълнява от Пади Пауър.
Дори неатрактивен отбор като Борнемут пък получава 6 милиона евро на година.
Британските анализатори на пазара констатират изключителния бум на рекламите на букмейкъри във футбола, при положение, че първият такъв спонсор се появява в непретенциозния Фулъм едва през 2002 година, а сега обичайните доскоро бирени компании са изтласкани на заден план.
Тази тенденция от Англия прави още по-странно предложението за промяна в Закона за хазарта, което да забрани рекламирането на букмейкъри и лотарийни игри. Самите футболни клубове, както и голяма част от волейболните и баскетболните отбори, вече заявиха, че подобна промяна ще е пагубна за бъдещето.
Букмейкърите пък биха изтеглили не само рекламата си от страната, но и биха преориентирали пазара си към другите страни, което може да доведе хазната до големи загуби.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.