Разбиха две нелегални фабрики за производство на цигари в Словения и Будапеща (СНИМКИ)

Калоян Паргов: Кметът Фандъкова да започва изпълнението на обещанията веднага, няма нужда от 100 дни Групата на "БСП за България" ще бъде единствената опозиция, както беше и в миналия мандат, заяви лидерът на столичните социалисти

Съветник на Владимир Путин изпрати съболезнования за кончината на Павел Васев

28-годишен мъж е загинал при катастрофата на пътя Силистра – Добрич

Цистерна със сода се обърна на „Хемус“ (СНИМКИ)

Шести историк заслужи наградата „Проф. Рашо Рашев“

Каракачанов: Отбранителните способности на Въоръжените сили трябва да се изграждат в синхрон

Съдят строител, измамил варненка с над 45 000 лв.

Мъж от Ахелой млати инспектор, задето му убиват прасетата

Разбиха група за разпространение на наркотици в София

Административният съд в Търново прекрати дело за избор на кмет на Ореш

Волейболът по пътя на футбола

„Еврохолд“ ще защитава сделката с ЧЕЗ в съда

Германските власти са предотвратили терористичен атентат, подготвян от „Ислямска държава“

Пенсионерските клубове от Свищов изпратиха дарение за децата на отец Иван от Нови хан

Община Велико Търново внедрява нови електронни услуги

Община Велико Търново внедрява нови електронни услуги, за да разшири платформата си и да отговори адекватно на обявената от правителството на Република България политика за намаляване на административната тежест. Благодарение на подписания договор между кмета на Велико Търново Даниел Панов и ръководството на Териториалната дирекция на Националната агенция по приходите, в най-скоро време кандидатите по обществени поръчки вече няма да предоставят удостоверенията за липса на задължения към държавния бюджет. Те ще бъдат предоставяни автоматично на общинската администрация, благодарение на добрата комуникация с НАП и интегрирането на регистрите.

Новината бе обявена по време на пресконференция, дадена от секретаря на Община Велико Търново Мина Илиева, от директора на общинската дирекция „Административно обслужване” Розалия Стефанова и началника на отдел „Информационно-техническо обслужване” Павел Христов.

„Нововъведението представлява много важна антикорупционна стъпка”, подчерта Мина Илиева. Тя припомни, че още преди година Община Велико Търново и ТД на НАП са подписали партньорски договор. Сред преимуществата за гражданите и фирмите е облекчената процедура при технически прегледи на автомобили – чрез интегрирането на регистрите както в сектор „Пътна полиция”, така и във всички пунктове в реално време бива предоставяна информацията за платен данък МПС.

Община Велико Търново е готова технически да предоставя по електронен път – чрез електронен подпис, още три услуги в сферата на гражданската регистрация – удостоверенията за брак, за семейно положение /общ статут/ и за семейно положение – пълен статут /съпруг, съпруга, деца и пр./ Практиката показва, че заявките за този тип административно обслужване са над 30% от общия брой. От началото на годината Община Велико Търново е предоставила 19 431 административни услуги, като 7326 от тях касаят гражданската регистрация.

До есента предстои и внедряването на мобилно приложение в помощ на хората със слухови и говорни увреждания. В централния информационен център на Община В. Търново те ще имат възможност в реално време да се свържат с преводач. В реално време той ще насочва както тях, така и съответните служители от администрацията към желаната административна услуга. Предстои и въвеждането на електронен обмен на данни с органите по кадастъра.

Община Велико Търново остава сред водещите администрации в България по внедряване на услуги, извършвани по дигитален път, като непрекъснато се стреми да повишава качеството при обслужването на физически и юридически лица.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.