Христина Даскалова е новият зам.-председател на Апелативен съд – Велико Търново

ВСС избра нов районен прокурор на Козлодуй

Инициатива за 130 години от създаването на Бургаската библиотека: Брандиран автобус с ликовете на родни класици пътува по линия № 9

Тръмп промени позициите си: По-строг контрол на оръжията в САЩ (ИНФОГРАФИКА) Президентът обмисля и други мерки

Москва вини Вашингтон в намеса във вота за Кремъл Много било трудно да се поправят отношенията

На 332 българи е отказано лечение в чужбина през 2017 г.

МОН предприема допълнителни мерки за олекотяване на ученическите раници

Образувано е досъдебно производство за извършено престъпление при строителството на оградата по границата

Вицепремиерът Валери Симеонов ще проведе работно съвещание за безопасната експлоатация на язовирните стени

Футболист прати 18-годишен в кома

Дрон тори 1 хектар за 15 минути Воден матрак за крави повишава млеконадоя

Шефът на НЗОК проф. Камен Плочев: 271, 2 млн. лева са задълженията ни към други държави

„Асарел-Медет“ продължава подкрепата за Община Панагюрище

В Лондон ще бъдат връчени наградите БРИТ

Калоян Паргов: Година и половина управляващите в СО тероризират гражданите на Малашевци с бездействието си

Община Пловдив се споразумява с НКЖИ за пробива под Централна жп гара

Старейшините в местния парламент одобриха в четвъртък сключването на споразумение между Община Пловдив и НКЖИ (Национална компания „Железопътна инфраструктура”) за извършване на пробив под Централна жп гара, който да свързва булевардите „Васил Априлов” и „Македония”.

Точката бе вкарана за гласуване в извънреден порядък, а проектът предвижда премахването на Бетонния мост и изграждането на транспортен подлез под жп линиите, като това ще бъдат включено в проектирането на железопътен възел „Пловдив” по Оперативна програма „Транспорт” заедно с подмяната на релсите.

Реализацията на двата обекта ще бъде финансирана с европейски средства. Според споразумението за сътрудничество, което е с 5-годишен срок, Община Пловдив се ангажира с извършване на отчуждителните процедури, изграждане на прилежащата улична мрежа, докато дейностите по изграждане на самия транспортен подлез трябва да бъдат извършени от НКЖИ.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете