МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Мъж обгоря след инцидент в леярна Прокуратурата проверява и друг случай

Валери Жаблянов в блиц пред “Труд”: ГЕРБ удрят всеки, който не им харесва

Легионер стрелец обвинен за хулиганство Горския човек заплашил служители на МВР, че ги очакват много изненади

Световният бронзов медалист Антъни Иванов избра плувния басейн в Благоевград за подготовка за шампионата в Гърция

Еди Рама: Изказването ми за общ президент на Албания и Косово беше извадено от контекста

Прокуратурата предаде на съд Кирил Принца

Отнеха 2 кг злато на циганка баячка Държавата води дела за имущество за над 3 млн. лв. на Маринови от Долни Дъбник

Застрахователи осъдени да платят 128 000 лв. обезщетение на ранено дете

Строят две иновативни къщи за новия кризисен център за лица в Търново Инвестицията е за 2,1 млн.лева

Дронове могат да заместят пчелите

Силите за специални операции на България и Македония със съвместно учение през май

Община Сандански въведе иновативна платформа за подаване на сигнали

Нов, лесен и модерен начин за връзка с община Сандански при възникване на проблем се въвежда от днес.

Иновативната платформа „Кмете, виж!“ ще дава възможност за подаване на сигнали от всякакво естество през уеб адреса – www.kmetevij.com, който вече е ситуиран в официалната страница на община Сандански и дава възможност за директен достъп или чрез сваляне на мобилното приложение – „Кмете, виж!“.

При подаване на сигнал чрез платформата информацията се изпраща до сървър, който в зависимост от няколко критерий и ключови думи, автоматично класифицира проблема и го насочва към общинска администрация.

Сигналът се завежда автоматично в документооборотната система. Потребителят, подал сигнала предоставя контакти, чрез които ще получава информация за статуса на проблема.

Новото мобилно приложение позволява по всяко време, включително и със снимка, да се сигнализира за проблем, без да е необходимо да се посещава общинска администрация или да се търси точния телефон на съответната дирекция или отдел.

Обратната връзка улеснява гражданите на община Сандански и скъсява разстоянието гражданин – община, което е ключово за добрата работа на общинските администрации и доверието към тях.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете