3 млрд. лв. ще ни струва развалянето на договорите с американските централи

Пореден протест на надзирателите в Пловдив

Нов трус от 3,8 по Рихтер разлюля Асеновград

400 кг кокаин откриха в пристройка на руското посолство в Аржентина

Шофьор заби кола, пълна с туби с бензин, в болница в Кънектикът

“Милан” пак би “Лудогорец”

Борисов вечеря с лидери в Белгия Срещата се проведе в замъка Хертохинедал край Брюксел

Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Община Свищов започва електронен обмен на документи с други администрации

Община Свищов стартира обмен на документи с други администрации. От 15 ноември кметството в крайдунавския град реално е включено към Държавна агенция „Електронно управление“ за електронен обмен на документи между администрациите в България. Чрез деловодната система на Общината – „Акстър офис“, се дава възможност да се изпращат и получават документи по електронен път от други организации, посредством модула АКСТЪР КОМУНИКАТОР.

Този модул осигурява защитен обмен на документи между различни организации (администрации). Обменът на документи ще се извършва от служителите в деловодството на „Общински център за административно обслужване и информация за граждани“. Тази система дава възможност на Община Свищов да премахне хартиените носители и документите да бъдат изпращани електронно, като се спестяват време и средства.

Със свое решение от 29 юни тази година, Министерският съвет задължи административните органи в срок до 1 септември 2017 г. да приведат системите си за електронен обмен на документи в съответствие с единен технически протокол, утвърден от председателя на Държавната агенция „Електронно управление“. Целта е административните органи да използват само системи за електронен документооборот, които изпълняват единен стандарт.

До края на тази година се очаква всички администрации в България да се присъединят към системата за електронен обмен на документи, а до края на 2018 г. хартиеният обмен между административните структури трябва да бъде преустановен и администрациите следва да обменят документи единствено по електронен път.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете