„Копенхаген“ дразни ЦСКА с думи

Шефката на Агенцията по вписванията Зорница Даскалова: Не е време за оставка, необходима съм (обзор) Никой не бил застрахован от срив

Извънредно положение в Генуа след рухването на виадукта

Кога хазната връща ДДС по европроекти

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Търсят две момчета, пометени от вълна на вълнолома във Варна Отменят празничния концерт и заря в града

САЩ налагат санкции върху руски и китайски компании за нарушаване на икономическото ембарго върху Северна Корея

Роналдо с нов гол за „Ювентус“

Затягат контрола над длъжниците

Двудневен траур за трагедията в Генуа (обзор) 440 евакуирани заради опасност от ново срутване

Почина Едуард Успенски – създателят на Чебурашка и Крокодила Гена

Лукс хотелите с над 300 млн. евро приходи 575 хил. туристи са пренощували в София в скъпи хотели

Меркел и Ердоган са заявили желание за подобряване на двустранните отношения

Община Свищов започва електронен обмен на документи с други администрации

Община Свищов стартира обмен на документи с други администрации. От 15 ноември кметството в крайдунавския град реално е включено към Държавна агенция „Електронно управление“ за електронен обмен на документи между администрациите в България. Чрез деловодната система на Общината – „Акстър офис“, се дава възможност да се изпращат и получават документи по електронен път от други организации, посредством модула АКСТЪР КОМУНИКАТОР.

Този модул осигурява защитен обмен на документи между различни организации (администрации). Обменът на документи ще се извършва от служителите в деловодството на „Общински център за административно обслужване и информация за граждани“. Тази система дава възможност на Община Свищов да премахне хартиените носители и документите да бъдат изпращани електронно, като се спестяват време и средства.

Със свое решение от 29 юни тази година, Министерският съвет задължи административните органи в срок до 1 септември 2017 г. да приведат системите си за електронен обмен на документи в съответствие с единен технически протокол, утвърден от председателя на Държавната агенция „Електронно управление“. Целта е административните органи да използват само системи за електронен документооборот, които изпълняват единен стандарт.

До края на тази година се очаква всички администрации в България да се присъединят към системата за електронен обмен на документи, а до края на 2018 г. хартиеният обмен между административните структури трябва да бъде преустановен и администрациите следва да обменят документи единствено по електронен път.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.