Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Съдът остави в ареста убиеца от „Банишора“ Престъплението, за което е обвинен, е умишлено

63-годишен мъж е загинал при пожар в столичния квартал „Христо Ботев“

Серина Уилямс утеши съперничката си след мача на Откритото първенство в Астралия (ВИДЕО)

Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Шофьор на ТИР е загинал на място при катастрофа

Обвиняемият за убийството в „Банишора” се разплака в съда

Цветан Цветанов участва в първата у нас градска молитвена закуска в Пловдив

Георги Първанов: Неоходима ни е нова енергийна стратегия

Румяна Арнаудова: Шест лица са с обвинения след вчерашната операция на Спецпрокуратурата

Меркел е решена да се бори докрай за Брекзит със споразумение

Полицаи задържаха участник в телефонна измама в Пазарджик

Общините могат да останат без превозвачи Няма да има кой да вози по губещите линии между малките селища

Превозвачите се опасяват, че редица общини може да останат без междуселищен превоз.

Протест на превозвачи на 4 юли

Редица общини може да останат без междуселищен превоз, ако евродепутатите одобрят пакета “Мобилност 2”, или т. нар. закон “Макрон”, предупредиха от Националното сдружение на автобусните превозвачи в България. “В 70 български общини вече няма транспортни фирми”, каза Ивайло Константинов, председател на сдружението и допълни, че опасенията са, че пакетът “Мобилност 2” ще доведе до сериозни финансови щети за държавата.

Вторият пакет “Мобилност” дава зелена светлина на компании от ЕС да превозват пътници по всички републикански пътища в страните-членки. В момента търговете за междуселските пътища се правят като печеливши линии се дават на превозвачи в комплект с губещи, по които има малко пътуващи хора. Пакетът “Мобилност 2” ще повиши конкуренцията на рентабилните пътни линии, но ще доведе до липса на превозвачи по труднодостъпните пътища между малките населени места. В един момент ще се наложи почти 100% компенсиране на нерентабилните превози от страна на държавата, коментира Константинов.

Представители на автобусните превозвачи настояха вместо предложената с проектозакон Българска автомобилна камара, да се създаде конфедерация, в която членството да е доброволно. Междувременно на 4 юли на протест в София ще излязат представители на Съюза на международните превозвачи и Българската асоциация на сдруженията на автомобилните превозвачи. Те ще изразят недоволството си срещу оттеглянето на законопроекта за Българска автомобилна камара.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.