На 21 ноември 2018 да почерпят

България – от аутсайдер до фактор

Арестуван е бившият шеф на контраразузнаването в Македония

Благотворителен концерт събира пари за възстановяване на паметника на Шести артилерийски полк в Сливен

Обучаваха общинари да помагат на домоуправители

Президентът удостои с плакет „Св. св. Кирил и Методий“ Съюза на българските писатели (СНИМКИ)

Тръмп: САЩ остават стабилен партньор на Саудитска Арабия въпреки съмненията покрай смъртта на Хашоги

Българите зад граница искат да ги представляват нови организации

Столична община: Изтича срокът за такса смет

Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Все повече млади в САЩ предпочитат съвместно съжителство без брак

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Общинска фондация „Пловдив 2019” хвърля 40 000 лв. за рекламни материали

Общинска фондация „Пловдив 2019” ще хвърли 40 000 лв. (без ДДС) от бюджета си за тази година за рекламни материали във връзка с 2019 г., когато градът под тепетата ще бъде Европейска столица на културата.

Вече е обявена обществена поръчка за производство на печатни издания, тениски, ризи, текстилни чанти, чаши за кафе и чай с отпечатано върху тях лого „Заедно” . Фирмата изпълнител ще бъде избрана на база на най-ниска цена и срок на доставката, като съотношението на тези две основни тежести ще е 60:40.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.