Доналд Тръмп е поискал изготвянето на доклад относно възможните нарушения на договор от страна на Русия

Кралица Елизабет Втора за пръв път присъства на Лондонската седмица на модата

Уърлпул изтегля над 310 000 потенциално опасни електрически кани

Ден за тричане Премиера на сборник пиеси от Емил Атанасов

Десетки българи са завлечени с пари от интернет измамник във Великобритания

Парфюмите и шампоаните замърсяват атмосферата повече от автомобилите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 21 февруари 2018

Шофьори без книжка излизат на пътя Разрешават на кандидат-водачите да карат с придружител

Израел ни предлага ракети spike (шип) Противотанковите средства на държавната военна компания RAFAEL са без конкуренция в света

Проф. Плочев: Не знам кой ми е началникът, не се чувствам виновен

Пенсионен фонд на Европарламента е на червено Регистрираният дефицит е от 326 млн. евро, има риск да се наложи данъкоплатците да го покрият

Мъж се барикадира в къща в тополовградското село Орешник

В Южна Франция бяха арестувани трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния през август 2017 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 21 февруари 2018 г.

Цветан Цветанов: С „Обединени патриоти“ сме единодушни за оставката на Валери Жаблянов

Опасен тунел на магистрала “Тракия”

Преди 5 години държавата отдели близо 60 милиона лева за спешен ремонт на 60 моста. 11 от тях – определени за опасни. Парите стигнаха само за най-големите съоръжения.

За по-малките, като това над река “Елшишка” на 90 км на АМ „Тракия” пари няма. Въпреки че отгоре настилката изглежда перфектна, отдолу мостът е в окаяно състояние. Шофьорите няма как да разберат върху какво се движат, информира БТВ.

“Долното строене е в достатъчно добро състояние, за да може да се ремонтира, но връхната конструкция е силно повредена от водата. Причината – още при строителството не е предвидено отводняване при снаждането на панелите. Някои от тях са провиснали. Арматурата видимо е много корозирала, обясни инж. Виктория Бързакова

Инж. Бързакова допълни, че бетонът от преди десетилетия очевидно е бил некачествен, защото иначе не би трябвало да се наблюдават олющванията под моста.

От пътната агенция посочиха в официално писмо, че са наясно с проблемите, но на този етап нямат средства, за да ги решат. Хората от региона, които се налага да минават под моста, за да пресекат магистралата, признават, че се страхуват, че той може да падне върху главите им.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете