Маскиран нападнал мъж и му задигнал портфейла с 1500 лева

Трима мъже в ареста по сигнали на съпругите

Пиян шофьор заби кола в къща Двама младежи са в болница

Камион и лека кола осъмнаха с потрошени стъкла

Северна Корея съжалява за отменената среща между Тръмп и Ким Чен-ун

Германският институт „Конрад Аденауер“: Руската пропаганда е по-опасна от „Калашников“

Бойко Борисов на аудиенция при папа Франциск (ВИДЕО)

Пускат най-краткия международен полет в света, траещ 8 минути

Цената на петрола на ОПЕК се повиши до 76,62 долара за барел

Община Благоевград посреща кампанията Европейска мрежа за минимален доход на Министерството на труда и социалната политика

Джей Ло шокира в рокля с цепка до талията Певицата се появи на благотворително събитие с тоалет на Алекс Пери

Работодателите вече подават информацията за болничните почти изцяло по електронен път

Окончателно увековечиха Кари Фишър в Холивуд

Жителите от Пиринско откриват плажния сезон в Гърция с еднодневни турове за 25 лева

Макрон има намерение да посети отново Русия по време на Мондиал 2018

Отстъпването на място на възрастните в градския транспорт е вредно за тях

Британски професор препоръча да не отстъпваме място на възрастните в градския транспорт, защото това е вредно за здравето им, пише “Индипендънт“.

Стоенето е полезно за възрастните и не е добре да ги насърчаваме да са по-малко активни. Роднините трябва да настояват възрастните им близки да се качват по стълбите, вместо да взимат асансьор, да ходят на пазар и да носят сами торбите с покупките.

Проф. Мюир Грей от Оксфордския университет призова пенсионерите да се стараят да останат физически активни и да не се превръщат в бреме за здравната система. Според него най-възрастните трябва да ходят поне по 10 минути на ден.

Изследвания установиха, че само 2% от възрастните хора, изпълняват препоръките за движение. Ортопедът Скарлет О’Мали каза, че на напредналите години не трябва да се гледа като на “време за почивка”. “Хората трябва да са активни, независимо колко възрастни са. Те трябва да са движат повече”, настоя тя.

Всеки възрастен трябва да има поне 150 минути умерена физическа активност седмично и да прави упражнения за основните мускули (крака, ханш, гръб, корем, гърди, рамене и ръце) поне два пъти седмично.

Физическата активност намалява и риска от деменция, посочва още Проф. Мюир Грей.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.