Разбилият се самолет край Ихтиман е изпаднал в свредел, паднал и се самозапалил

Избирателната активност в Румъния към обяд е 16%

Георги Константинов: Пътят на свидетеля

Бруно Акрапович, треньорът на „Локомотив” (Пд), ексклузивно пред „Труд”: Българският футбол трябва да последва примера на Гeрмания

Търсят убиец на каракачанка в Стражишко Умъртвеното животно било открито от собственика

Зарибиха Камчия със 17 000 пъстърви Риболов "хвани-пусни" чак до 2021-ва

Говорителят на ЦИК Таня Цанева: Към момента няма по-сериозни жалби и сигнали

Разкриха крадла, свила мъжка чанта с 1 000 лв. и документи в Търново

Хванаха 57-годишен мъж в крачка, докато продава нелегален алкохол в София (СНИМКИ)

24-годишна счупи с крак огледалото на патрулка, искала да я ползва като такси Жената е арестувана на 24 часа

Малък самолет е паднал край Ихтиман, има загинали

Коля горя на магистрала „Тракия“ в посока София, движението се осъщестява в аварийната лента

Киприан: Гласувах за чуваемост на българските депутати в ЕП

Разследват смъртен случай в Асеновград

Спря токът в изборна секция в Свищов, осигуриха генератор 1 832-ма пожарникари помагат в изборния ден в областта

От утре започват поетапни тестове на тол системата за тежкотоварния трафик

От 15 май започва първият етап от тестовете на тол системата, която ще таксува тежкотоварния трафик на база изминато разстояние. Те ще стартират със симулации на данни за движение по републиканската пътна мрежа, а не със събиране на реални данни на терен. Целта е първо да се установи дали има добра свързаност между отделните компоненти на системата. След като тази интеграция бъде установена от екипите на Националното ТОЛ управление, ще се премине към втори етап – тестове с данни, постъпващи от бордови устройства, монтирани на транспортни средства. Това съобщиха от пресслужбата на Агенция „Пътна инфраструктура“.

За да са ефикасни тестовете, не е необходимо да има приета тарифа на тол таксите, нито окончателен обхват на покритие от пътища, за които ще се плаща тол. Експертите на Националното тол управление ще правят „сухи тренировки“ за функционалността на системата и как се работи с нея на база тестови тарифи и техническо, а не търговско покритие върху пътищата. Техническото покритие е от 10 800 км и е обхватът, заложен в заданието за разработване на системата. А тестовите тарифи са от доклада на Световната банка от 2016 г.

Поетапно през следващите месеци ще се тестват 5-те базови компонента на системата:

– таксуване на базата на изминато разстояние – генериране на данни за изминат маршрут, създаване на валидни тол-деклараци, обмен на данни по системната интерфейсна шина и фактическо определяне на таксуващите записи, респективно цената за преминатия маршрут;

– правоприлагане – проверка чрез разчитане на регистрационен номер на пътно превозно средство и отчитане на категорията на ППС за валидни данни за таксуване в системата (подадени за това ППС валидни тол декларации) и определяне дали текущото ППС е редовен потребител на пътя или нарушител;

– обслужване на клиенти – регистриране на клиент/договор, продажба на маршрутни карти през известните вече канали за продажба, промяна на данни за клиент/договор, справки за състоянието на клиент/договор.

– плащане и управление на плащанията – баланс по клиентска сметка, взаимодействие с издатели на платежни карти, в т.ч. издатели на карти за гориво,

– информационна сигурност и устойчива работоспособност на системата

По план днес и утре ще се проведе обучение на оперативните ръководители и ключовите експерти от екипа на Националното ТОЛ управление за провеждане на тестовете – обхват, задачи, планирани резултати, начини на оценка на резултатите. На тестовете ще присъстват експерти на Световната банка, като тяхната задача, както и до този момент, е да наблюдават, верифицират и оценяват резултатите от тестовете.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.