5-ма фенове остават в ареста след инцидентите вчера в София

Летище София се похвали с близо половин милион пътници за месец

Моравецки и Нетаняху ще потушават напрежението след скандала по повод Холокоста

Кристиан Вигенин: В Македония видяхме промяна на отношението към България Визитата на президента Радев бе изключително успешна, каза депутатът

Димитър Маргаритов, КЗП: Сайтове за продажба на автомобилни гуми спестяват задължителна информация

Алпинист-ветеран: Младите подценяват опасностите в планината

Екатерина Захариева: Срещата ЕС-Турция е успех за българското председателство

САЩ обмислят нови санкции срещу руски официални лица

Шефът на НЗОК проф. Камен Плочев: Няма да подам оставка

Президентът на Република Сръбска глобен за превишена скорост в Хърватия

Началникът на планинските спасители: Индивидуалната лавинна екипировка навлиза все повече у нас

Започва Великият пост

Лишени от свобода превзеха затвор в Рио де Жанейро

Надраскаха със свастики полското посолство в Израел

Саудитките вече имат право на собствен бизнес

“Офроуд 4х4 траял” се проведе в Павликени

Снимки: Община Павликени

Павликени за поредна година беше домакин на състезанието „Офроуд траял 4х4“. Състезанието е съвместна инициатива на Офроуд клуб 4х4 Павликени и Община Павликени.

На старото стелбище, северно от града, се състезаваха 29 екипажа. Най-добрите пилоти от цялата страна се надпреварваха в 3 класа – 4 екипажа се записаха за надпреварата в клас„Прототип“, 5 екипажа за клас „Модифициран“ и 13 екипажа за клас „Стандарт“. Специално учреденият клас „Офроуд дами“ привлече 7 екипажа.

Откриването на състезанието уважиха кметът на община Павликени инж.Емануил Манолов, народният представител Весела Лечева, общински съветници и др.

Много награди бяха осигурили организаторите за победителите в отделните класове. На най-атрактивните екипажи във всеки от тях беше подарено по едно живо агне от село Смилян.

В клас „Стандарт“ могат да участват машини, които имат направени някои подобрения, но са с оригиналния за модела тип окачване. Не се допускат съществени промени по купето и рамата, изрязване на твърдия таван, скъсяване на купето, изместване на мостовете, скъсяване на рамата, премахване на стандартните калници за модела и др. Трябва да са запазени оригиналните габарити на джипа. Машините трябва да имат предна и задна броня. Диаметърът на гумите се ограничава до 85см.

В клас „Модифициран“ машините трябва да имат рама и фабрично купе или оригиналната самоносеща конструкция. Минималната дължина на купето заедно с рамаат трябва да бъде не по-малка от разстоянието между предния и задния мост, а минималната ширина – не по-малка от разстоянието между гумите от една ос. Диаметърът на гумите се ограничава до 90см.

В клас „Прототип“ машините могат да бъдат модифицирани свободно и няма ограничения в размера на гумите.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.