Себастиан Курц: На ЕС му липсва фокус по големите въпроси

Духът на Шотландия уловен в изложба

Назначиха трима заместник-директори на Националната следствена служба

МО: Военновъздушните сили изпълниха поставените задачи с необходимата ефективност през 2017

Топлата зима напълни водоеми в Шуменско с птици

Вижте какво ще решава Министерският съвет на 18 януари 2018

Румен Радев: Извоюваната през 1878 г. свобода бе „пренесена“ през всичките 140 години

Лиляна Павлова: Получихме признание и подкрепа, че сме на прав път Вижте пълна стенограма от дискусията в Страсбург

Ангела Меркел разчита на социалдемократите да вземат отговорно решение относно коалицията

Арестуваха трима австралийци и един ливанец в Сърбия за трафик на кокаин

Промените в климата – важен акцент в работата на Българското председателство

Асоциацията на организациите на българските работодатели за зеления рекет: Не става дума само втори лифт, а за икономиката на България

Министър Ангелкова: Гръцките туристи в България надхвърлиха 1 млн.

Тереза Мей създаде нов пост в британския кабинет

Първа лига с оборот от 41 млн. евро

Още един кораб във флота на БМФ

Параходство „Български морски флот” АД продължава обновлението на флота. Първият кораб, който компанията придоби през тази година, е бълкерът „Чумерна”, съобщиха от пресслужбата на компанията. Корабът е построен през май 2012 година в Китай. До сега е бил експлоатиран от швейцарска компания ABC Maritime под името ADFINES SOUTH.

Дължината на „Чумерна” е 189,99 м, широчината – 28,5 м . „Чумерна” е почти „близнак” на „Родина”, „България”и „Средна гора“, които БМФ придоби след приватизацията на компанията.
По този начин Параходството продължава да развива една силна флотилия от модерни кораби в групата от 36 000 до 43 000 тона дедуейт. В бъдеще тази флотилия ще бъде увеличена последователно с още три кораба от този клас.

„Чумерна” е третият кораб с това име в историята на „ Параходство БМФ” АД. Първият е 15 570-тонен моторен танкер, който е в състава на флота от 1965 г. до 1974 г. Вторият е проектираният и построеният в България 10 703-тонен въглевоз, който е в състава на флота от 1978 г. до 2007 г.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Дано имат късмет момчетата, дето ще го карат това китайско корито. Казвам така, защото имах „щастието“ да изкарам един контракт на същия модел кораб, хем строен за немци. Качих се на борда три месеца след излизането му от същия завод. Нямаше ден да мине без проблеми!!! Туй главен двигател, туй рулеви машини, туй системата за управление на баласта, туй жирокомпас, туй люкови закрития, туй кранове, туй швартови брашпили, и още, и още – абе, абсолютен кошмар!!! Не напразно швейцарците са побързали да го махнат от главата си – та това е кораб на 4 години!!! Тоест почти нов!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.