Украинската полиция разследва палеж за прикриване на престъпление в Одеса

Илиана Раева гневна: Съдийството в Минск е срам и позор

Двама души са заподозрени за пожара на гръцкия остров Евбея

Огромната пратка кокаин дошла у нас от Еквадор Дрогата е за 10 млна лева по цени на свободния пазар

Ал-Кайда се подигра с Ислямска държава (ВИДЕО) Терористичната групировка публикува забавен видео гаф на ИДИЛ

Половината британци не искат Брекзит на 31 октомври 80% не вярват, че Борис Джонсън може да се споразумее с ЕС

Пхенян извърши поредно ракетно изпитание под надзора на Ким Чен-ун (СНИМКИ)

България спечели окончателно арбитражното дело срещу Оманския фонд

Обновяват пътната маркировка в София за началото на учебната година

Спортният министър даде старта на националния шампионат на „Писта София” (СНИМКИ)

Тихомир – BG следата в „Годзила 2” Композиторът прави музика за филми от Холивуд и Боливуд

Всяка булка иска да е красива Хидратирана и сияйна кожа - мисията е възможна

Откриха голямо количество кокаин в склад в Бургас

„Фермата” се завръща в Деня на Съединението За първи път тази година два отбора ще градят две различни, автономни ферми

Клеопатра ухаела на смирна, канела и кардамон Учени възстановиха парфюма на кралицата на Египет

Още по-екстремен лабораторен проект на Ferrari Суперкола само за писта

Наточеният модел на наточения модел – така може да бъде определен суперавтомобилът Ferrari FXX-K Evo. Добавката Evo в името, която звучи познато от състезателната кола Lancer на Mitsubishi, се появява вече и при Ferrari. Тези три букви означават по-малко тегло и по-добро сцепление, а това прави машината по-бърза.

Ferrari FXX-K е лабораторен автомобил, който няма хомологация нито за експлоатация по масовите пътища, нито за състезателни серии. Тази кола е предназначена за каране само на писта. Тя е един вид експеримент, в който инженерите изпробват най-смели и авангардни решения като системата за KERS от „Формула 1“ за рекуперация на спирачната енергия. До момента са произведени само 40 екземпляра Ferrari FXX-K с единична цена 2,2 млн. евро. Те се продават или дават под наем на богаташи за екстремни пистови изживявания. Системата за задвижване представлява хибриден пакет от бензинов мотор V12 и електродвигател, чиято обща мощност възлиза на 1050 конски сили и 900 Nm въртящ момент.

При наточения вариант Ferrari FXX-K Evo мощността остава същата, но теглото на автомобила е намалено, като в същото време се увеличава аеродинамичният натиск върху задвижващите задни колела. При скорост 200 км/ч задното крило осигурява притискане, равняващо се на тегло от 640 кг, а при 380 км/ч притискането става 830 кг. Кандидатите да си вдигнат адреналина зад волана ще получат тази възможност по време на осем състезателни уикенда, които Ferrari ще организира на различни писти през 2018 г. Участието в тези събития се заплаща, при това скъпо, но въпреки това желаещите са много. Неслучайно през 2017-а Ferrari ще реализира рекордна за историята си печалба от над 1 милиард евро, макар че произвежда по-малко от 8000 коли годишно.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.