Глобалният пакт на ООН за миграцията е в интерес на Германия, заяви Меркел

Красимир Каракачанов: Нямаше никакъв дебат за оставката на Валери Симеонов, нямаше и въпроси към Марияна Николова

Парламентът избра Марияна Николова за вицепремиер

Джема Грозданова: Украйна има подкрепата на международната общност

Шофьор оцеля след зрелищна каскада

Министър Кралев показа зала „Арена Армеец“ на иранска делегация

Процедурата по българско гражданство приключва с указ на президентската институция, заяви Цветанов

Държавата с извънредни мерки заради нарасналия приток към язовирите

85 000 деца може би са умрели от глад в Йемен, според хуманитарна организация

​23-годишна италианка е отвлечена в Кения

Румъния е подготвена за председателството на Съвета на ЕС, заяви Виорика Дънчила

Рамадан Аталай към ГЕРБ: Докога ще продължавате да угаждате на националистите?

Цветан Цветанов: Валери Симеонов подава оставка, воден от националния и обществения интерес

Нинова: Оставката не решава нищо, изходът е предсрочни избори

София се включва в Седмица за намаляване на отпадъците

Още по-спортно превключване Нов автоматик с два съединителя за MINI

Седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя заменя досегашния шестстепенен автоматик в моделите на MINI с три, с пет врати и в кабриото. По този начин характерната за марката динамика се подобрява, без да се вдига мощността на двигателите. С новата кутия ускорението се извършва без прекъсване в подаването на мощност, а смяната на предавките става по-бързо и плавно. Това подобрява комфорта при пътуване и поведението на колата при екстремно натоварване.

41-2-6kol

Водачът управлява трансмисията с два съединителя от нов лост селектор, който – след превключването между режима за шофиране D, неутралната позиция N и задна предавка R – винаги се връща в изходната си позиция. Паркинг спирачката се активира чрез натискане на бутона Р. От лоста се активира режимът за спортно шофиране S, който позволява и ръчна смяна на предавките.

41-3-6kol

При работата си новата автоматична кутия с двоен съединител използва навигацията, за да активира най-подходящата предавка съобразно маршрута и релефа. Функциите старт-стоп и безмоторно движение (при отнемане на газта) понижават консумацията на гориво. При безмоторното движение трансмисията отделя двигателя и автомобилът се придвижва на ниски обороти по инерция с минимален разход на гориво. Чрез данните от навигационните карти функцията за безмоторно движение се използва оптимално, за да се използват или да не се използват инерционните сили в зависимост от това дали колата спира или продължава да се движи. Също чрез навигационните данни автомобилът „знае“ дали предстоят завои, спускане или изкачване, и по този начин подготвя най-подходящата предавка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.