На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Още по-спортно превключване Нов автоматик с два съединителя за MINI

Седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя заменя досегашния шестстепенен автоматик в моделите на MINI с три, с пет врати и в кабриото. По този начин характерната за марката динамика се подобрява, без да се вдига мощността на двигателите. С новата кутия ускорението се извършва без прекъсване в подаването на мощност, а смяната на предавките става по-бързо и плавно. Това подобрява комфорта при пътуване и поведението на колата при екстремно натоварване.

41-2-6kol

Водачът управлява трансмисията с два съединителя от нов лост селектор, който – след превключването между режима за шофиране D, неутралната позиция N и задна предавка R – винаги се връща в изходната си позиция. Паркинг спирачката се активира чрез натискане на бутона Р. От лоста се активира режимът за спортно шофиране S, който позволява и ръчна смяна на предавките.

41-3-6kol

При работата си новата автоматична кутия с двоен съединител използва навигацията, за да активира най-подходящата предавка съобразно маршрута и релефа. Функциите старт-стоп и безмоторно движение (при отнемане на газта) понижават консумацията на гориво. При безмоторното движение трансмисията отделя двигателя и автомобилът се придвижва на ниски обороти по инерция с минимален разход на гориво. Чрез данните от навигационните карти функцията за безмоторно движение се използва оптимално, за да се използват или да не се използват инерционните сили в зависимост от това дали колата спира или продължава да се движи. Също чрез навигационните данни автомобилът „знае“ дали предстоят завои, спускане или изкачване, и по този начин подготвя най-подходящата предавка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.