Германските социалдемократи гласуваха за преговори за коалиция с Меркел

Ергодан заяви, че операцията в Африн ще бъде завършена в много кратки срокове

Памела Андерсън асистира на известен илюзионист

Ким Кардашиян пак се разголи

Видимостта на магистрала „Тракия“ е намалена поради мъгла АПИ съветва шофьорите да карат внимателно

Не вършим нищо незаконно, твърдят създатели на криптовалута

Кметове договориха методика за финансиране на общинските болници

Лозан Панов се е поставил над закона, като не е подал имуществена декларация пред Сметната палата

Бабинден бе отбелязан на площада в Несебър

Антон Недялков: Бях пред край на кариерата

Дейвид Джеймс ексклузивно пред „Труд“: Берба е елегантен и нестандартен

Пиян шофьор на руски тир ударил полицай с щанга по главата След като си купил още алкохол за из път, криволичил и се удрял в мантинелите

ВМРО: Гърци, не сте съвсем прави за Македония!

БСП внася сигнали в прокуратурата срещу кметове от ГЕРБ и Цветан Цветанов Управляващите отрекоха с документ, че всички препоръки на ДАНС за митниците са били изпълнени

Подслониха във фургон бездомник след опит да се самоубие Митко Каковски вече има покрив след 15 години под открито небе

Още по-спортно превключване Нов автоматик с два съединителя за MINI

Седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя заменя досегашния шестстепенен автоматик в моделите на MINI с три, с пет врати и в кабриото. По този начин характерната за марката динамика се подобрява, без да се вдига мощността на двигателите. С новата кутия ускорението се извършва без прекъсване в подаването на мощност, а смяната на предавките става по-бързо и плавно. Това подобрява комфорта при пътуване и поведението на колата при екстремно натоварване.

41-2-6kol

Водачът управлява трансмисията с два съединителя от нов лост селектор, който – след превключването между режима за шофиране D, неутралната позиция N и задна предавка R – винаги се връща в изходната си позиция. Паркинг спирачката се активира чрез натискане на бутона Р. От лоста се активира режимът за спортно шофиране S, който позволява и ръчна смяна на предавките.

41-3-6kol

При работата си новата автоматична кутия с двоен съединител използва навигацията, за да активира най-подходящата предавка съобразно маршрута и релефа. Функциите старт-стоп и безмоторно движение (при отнемане на газта) понижават консумацията на гориво. При безмоторното движение трансмисията отделя двигателя и автомобилът се придвижва на ниски обороти по инерция с минимален разход на гориво. Чрез данните от навигационните карти функцията за безмоторно движение се използва оптимално, за да се използват или да не се използват инерционните сили в зависимост от това дали колата спира или продължава да се движи. Също чрез навигационните данни автомобилът „знае“ дали предстоят завои, спускане или изкачване, и по този начин подготвя най-подходящата предавка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.