Деми Ловато: Не съм победител, но съм боец Актрисата открито говори за проблемите си с наркотиците и наднорменото тегло

Връщат пети блок на АЕЦ “Козлодуй” в нормален режим на работа

Министър Ангелкова се срещна в Египет с министъра на туризма на арабската страна

Доброволци от „Джи Пи Груп“ засадиха над 1600 дървета в София и Бургас

Шофьор обърна Трабант, за да освободи паркомясто за своята кола (СНИМКИ)

Световни звезди пяха в чест на Николай Гяуров (снимки) Фондация „Борис Христов” организира бляскав концерт по повод 90-години от рождението на великия оперен бас

Златко Янков, легендарният халф от САЩ’94, ексклузивно пред „Труд“: Ходих със снимка на Марадона в джоба

Курсанти и офицери представят НВУ в над 300 училища в страната Две трети от кадетите се класират за военния ВУЗ на ранния прием

Автомобил, в който са пътували две деца, е катастрофирал край Симитли

Немски моторист загина след удар от бус с нерегламентирано ремарке

532 абсолвенти получиха дипломи от Медицински университет-Варна Пет лечебни заведения осигуряват работа на голяма част от младите специалисти

Младен Маринов: Продължава да се издирва извършителят на обира на газстанция в София

Швейцарци инспектираха площадката за опасни отпадъци в Шумен

Катрин Деньов – кубче лед в чаша с уиски Най-добрият начин да запазиш любовта на мъжа е да не се омъжваш за него, твърди актрисата

Два самолета се сблъскаха на летището във Франкфурт

Падналият хеликоптер бил изправен, а времето – подходящо Нальотът на двамата загинали пилоти обаче бил само 17 и 18 часа съответно от началото на годината досега

Падналият снощи на авиобаза Крумово хеликоптер е бил технически изправен, а метеорологичните условия са били подходящи. Двамата загинали пилоти – кап. Пламен Пантилеев и кап. Стоян Неделчев са били летци с опит, но от началото на 2018 г. до инцидента са летели съответно само 17 и 18 часа. Стандартите на НАТО предполагат нальот от 180 часа годишно, 140 от които задължително трябва да са във въздуха, останалите 40 може и на тренажор. Това стана ясно от изявление на командира на ВВС ген.-майор Цанко Стойков.

„Авиационните ресурси, които имаме към момента, позволяват да се направи този нальот. Това, което ми докладва командирът на авиобаза Крумово е, че специално за тези задачи пилотите са имали достатъчна подготовка“, коментира инцидента той. Командирът на ВВС заяви, че до този момент не може да потвърди или отрече нито една версия за катастрофата, и отказа да коментира версията, че причина за падането на машината е повреда в опашния винт.

Екипажът на падналия вертолет е изпълнявал тренировъчен полет по аварийно-спасителни работи от висене над суша. Времето е било добро – видимостта е била 10 км, вятърът е били със скорост 1 м/сек. Около 20,30 часа снощи вертолетът се завърта внезапно и пада от 30 метра на дясната си страна. Същият ден е летял 5 пъти, за кап. Пантилеев това е бил втори за смяната полет, за кап. Неделчев – трети, а за офицерския кандидат Алексей Каменов, който единствен оцеля – четвърти.

Хеликоптерът Ми-17 е произведен през 1988 г., до момента е летял 2820 часа. Капитално-възстановителен ремонт му е правен през 2016 г. в „Терем Летец“ – София, и е върнат в авиобаза Крумово през декември с. г. Оттогава е летял 320 часа. Минал е технически преглед пред вчерашния летателен ден и технически проблеми не са установени – нито от инженерния, нито от летателния състав. „Машината е била подготвена и в изправност“, каза ген.-майор Стойков.

Командирът на авиобаза Крумово бригаден генерал Димитър Иванов обясни, че хеликоптерът е паднал за 1-2 секунди и пилотите не са имали никаква възможност да подадат сигнал за проблем.

Бордният техник Алексей Каменов, който е настанен за лечение във ВМА, все още не е разпитван, защото състоянието му не позволява това.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ СЕ Е СКЪСАЛО ВЪЖЕТО ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТЪПКАТА НА ОПАШНИЯТ ВИНТ ЗА ТОВА ВЕРТОЛЕТЪТ СЕ Е ЗАВЪРТЯЛ НА 180 ГРАДУСА ТОЛКОВА БЪРЗО. ПРИ ТОВА ЗАВЪРТАНЕ Е ТРУДНО ДА СЕ ЗАПАЗИ УСТОЙЧИВОСТ ОСОБЕННО ПРИ ВИСЕНЕ И МАЛКОТО ВРЕМЕ НАЛЬОТ СЪЩО Е ФАКТОР ЗА БЪРЗО ДЕЙСТВИЕ МАКАР, ЧЕ ЕДИНСТВЕННОТО ШАГ- ГАЗ И ТЪРСЕНЕ НА МЯСТО ЗА КАЦАНЕ АВАРИЙНО. В КРИТИЧНИЯТ МОМЕНТ НА СКЪСВАНЕ НА ВЪЖЕТО КОЕТО Е ЧАСТИ ОТ СЕКУНДАТА ТОВА БЪРЗО ЗАВЪРТАНЕ СИГУРНО НЕ Е ДАЛО ШАНС ДА РЕАГИРАТ АДЕКВАТНО.

  2. ДРУГИЯТ ВАРИАНТ Е СНАЙПЕР КОЙТО ДА Е ПРИДИЗВИКАЛ СЪЩИЯТ ЕФЕКТ !!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.