Българският филм „Ага“ ще закрие кинофестивала „Берлинале“

Организацията “Шалом”: Законът трябва да осигури право на собствена изява

Екатерина Захариева: ЕК е отпуснала средства за комуникационната сигурност на Западните Балкани

Хиляди левове се харчат за спасителни акции у нас

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в сряда, 24 янури 2017

Човек е убит след стрелба в гимназия в Кентъки

Обявяват грипна епидемия в областите Стара Загора и Видин, и в община Бобов дол

Пишат некролога на хартиената администрация В момента от бизнеса и гражданите за 1422 предоставяни услуги искат 5985 документа

Огромен пожар лумна в стар военен корпус в центъра на Велико Търново Предполага се, че клошари са подпалили изоставената сграда

Бисер Петков представи приоритетите на Българското председателство пред ЕП

Рекс Тилърсън: Русия е отговорна за нападенията с химическо оръжие в Източна Гута

Горанов в Брюксел: Карта за въвеждане на еврото ще имаме до юни Промениха списъка на страните, които не сътрудничат на ЕС за данъчни цели

60 млн. лв. трябват за доброволна наборна казарма 2017 г. е с най-слаба раждаемост от десетилетия

Отпускат евросредства за възстановяване на щетите от пожарите в Кресненското дефиле

Големите имена на блус и джаз музиката Йълдъз Ибрахимова и Влатко Стефановски покоряват “Blagoevrgad Blues & Jazz”2018

„Пантерата“ възкръсва със сърце от Lambo Бутиковата кола ще струва 200 000 евро

Между 6 и 8 години трае производственият цикъл на съвременните автомобили, след което излиза следващият модел. На този фон италианският евъргрийн De Tomaso Pantera е истински динозавър. „Пантерата“ се сглобява в продължение на повече от 20 години (от 1971 до 1992 г.). Това е най-популярната и най-успешна кола от фирмата на покойния бивш пилот и бизнесмен Алехандро де Томасо. Той е роден в Аржентина, но се преселва в Италия и се установява в Модена, където сглобява Pantera с 5,8-литров двигател V8 от Ford (с мощност от 300 до 500 конски сили) като алтернатива на по-скъпите модели на Ferrari и Lamborghini.

27-11-6kol

Четвърт век след производството на последната „пантера“ италианският каросериен производител Ares Design планира да възкреси култовия модел. За целта обаче ще използва техническата платформа на Lamborghini Huracan и ще я „облече“ в характерната за автентичната Pantera ламаринена кройка и традиционни черти като подвижните фарове и въздуховодите в областта на задните странични стъкла. Двуместното купе трябва да получи централно разположен двигател V10, който в Huracan развива мощност между 580 и 640 конски сили.

Първите екземпляри на реставрираната „пантера“ ще излязат в средата на следващата година. Точни технически параметри и цена за модела засега липсват. Като бутиков автомобил се очаква да струва около 200 000 евро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.