Застраховки вървят ръка за ръка с ипотечния кредит Отказват плащане, ако скриете заболяване

Силвия Великова: Оставам в БНР, няма да се откажа сама от работата си Усещането "да си задраскан", е ужасно, заяви журналистката

Кражби на скъпи играчки от магазин в столичен мол, участва и дете

Платиха 700 000 евро за най-скъпото ново Bentley Цената на модела Flying Spur First Edition скочи над три пъти в търг на Елтън Джон

Пасторът на Джок Полфрийман: Има право на втори шанс, защото ясно осъзнава какво се е случило Не очакваше да бъде пуснат на свобода, беше отчаян, заяви пастор Иводор Ковачев

Президентът Радев се срещна с изпълняващия длъжността посланик на САЩ у нас Джъстин Фридман

Лив Тайлър отново с главна женска роля В епоса “Към звездите”

Тайфунът „Тапа“ в Япония рани четирима души

Кога човек е като кабинет по биология?

Засилено полицейско присъствие по пътищата заради трите почивни дни

Стрьомстад – яхти, цветя и… българи

Амелия-Мира остава непобедена в „Игри на волята”

Катастрофа на магистрала „Тракия“, движението след Пловдив е затруднено

Фейсбук преустанови действието на десетки хиляди приложения заради риск за личните данни

„Ферари“ мачка и на виртуалната Формула 1

„Пантерата“ възкръсва със сърце от Lambo Бутиковата кола ще струва 200 000 евро

Между 6 и 8 години трае производственият цикъл на съвременните автомобили, след което излиза следващият модел. На този фон италианският евъргрийн De Tomaso Pantera е истински динозавър. „Пантерата“ се сглобява в продължение на повече от 20 години (от 1971 до 1992 г.). Това е най-популярната и най-успешна кола от фирмата на покойния бивш пилот и бизнесмен Алехандро де Томасо. Той е роден в Аржентина, но се преселва в Италия и се установява в Модена, където сглобява Pantera с 5,8-литров двигател V8 от Ford (с мощност от 300 до 500 конски сили) като алтернатива на по-скъпите модели на Ferrari и Lamborghini.

27-11-6kol

Четвърт век след производството на последната „пантера“ италианският каросериен производител Ares Design планира да възкреси култовия модел. За целта обаче ще използва техническата платформа на Lamborghini Huracan и ще я „облече“ в характерната за автентичната Pantera ламаринена кройка и традиционни черти като подвижните фарове и въздуховодите в областта на задните странични стъкла. Двуместното купе трябва да получи централно разположен двигател V10, който в Huracan развива мощност между 580 и 640 конски сили.

Първите екземпляри на реставрираната „пантера“ ще излязат в средата на следващата година. Точни технически параметри и цена за модела засега липсват. Като бутиков автомобил се очаква да струва около 200 000 евро.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.