На 27 май 2018 да почерпят

Велик Бейл и комични вратарски грешки – “Реал” отново е футболният крал на Европа Кралският клуб спечели финала срещу "Ливърпул" с 3:1

Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

Рибарските семейства почерпени с чорба, малка мастика и сладолед

„Пантерата“ възкръсва със сърце от Lambo Бутиковата кола ще струва 200 000 евро

Между 6 и 8 години трае производственият цикъл на съвременните автомобили, след което излиза следващият модел. На този фон италианският евъргрийн De Tomaso Pantera е истински динозавър. „Пантерата“ се сглобява в продължение на повече от 20 години (от 1971 до 1992 г.). Това е най-популярната и най-успешна кола от фирмата на покойния бивш пилот и бизнесмен Алехандро де Томасо. Той е роден в Аржентина, но се преселва в Италия и се установява в Модена, където сглобява Pantera с 5,8-литров двигател V8 от Ford (с мощност от 300 до 500 конски сили) като алтернатива на по-скъпите модели на Ferrari и Lamborghini.

27-11-6kol

Четвърт век след производството на последната „пантера“ италианският каросериен производител Ares Design планира да възкреси култовия модел. За целта обаче ще използва техническата платформа на Lamborghini Huracan и ще я „облече“ в характерната за автентичната Pantera ламаринена кройка и традиционни черти като подвижните фарове и въздуховодите в областта на задните странични стъкла. Двуместното купе трябва да получи централно разположен двигател V10, който в Huracan развива мощност между 580 и 640 конски сили.

Първите екземпляри на реставрираната „пантера“ ще излязат в средата на следващата година. Точни технически параметри и цена за модела засега липсват. Като бутиков автомобил се очаква да струва около 200 000 евро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.